• شنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۵:۴۱
  • دسته‌بندی: المپیک ۲۰۱۶
  • کد خبر: 95050109074
  • خبرنگار : 71419

غیبت موسوی، محمودی و معروف در رژه کاروان ایران

غیبت موسوی، محمودی و معروف در رژه کاروان ایران

رژه کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک چند غایب بزرگ داشت.

به گزارش ایسنا، رژه کاروان ورزشی ایران ( امام رضا) در روز افتتاحیه المپیک 2016 در حالی برگزار شد که برخی از چهره های شاخص ورزش کشور حضور نداشتند. سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی سه بازیکن تیم ملی والیبال ایران از دهکده بازی ها و توسط تبلت مراسم رژه کاروان ورزشی را تماشا کردند.

گویا به امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران لباس فرم داده نشده بود. همین مساله باعث شده تا برخی ملی‌پوشان به این موضوع انتقاد کنند که در راس آنها سعید معروف کاپیتان تیم ملی در  فضای مجازی از این تصمیم به شدت گلایه کرده‌است که چرا به سرپرست تیم ملی لباس فرم داده ‌نشده و او نمی تواند همراه سایر اعضای کاروان در رژه افتتاحیه حضور داشته باشد. امیر خوش‌خبر در شرایطی که در سوگ از دست دادن پدرش است این روزها تیم ملی والیبال را در برزیل همراهی می کند.

گفته می‌شود این سه ورزشکار به همین دلیل از حضور در رژه کاروان ایران امتناع کردند. محمد موسوی عکس سه نفره ای که نشان می داد آن ها با تبلت مراسم رژه را نگاه می کنند، دقایقی بعد از انتشار در فضای مجازی حذف کرد.

همچنین الهه احمدی و نجمه خدمتی به دلیل تمرین و مسابقه تا ساعتی قبل از شروع مراسم در افتتاحیه شرکت نکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۰۷:۳۳

کار اشتباهی کردند این سه نفر تیم رو امسال خراب می کنند کدام سرپرست رژه رفته که مال والیبال نرفته؟؟!؟!؟! یاغی گری متاسفانه در بین بازیکنای که اسم و رسم پیدا می کنند زیاد شده و نشان از ظرفیت کم آن هاست. باید افتخار کنند که لباس ملی ایران رو تن کنند تنها کسانی که از این حرکت ضرر کردند خودشونن ایران باعث عزت آنهاست نه آنها عزت ایران!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۰۹:۴۲

خجالت آوره. تردیدی در جایگاه و اعتبار آقای خوشخبر نیست ولی اگر بنا به عکس العملی در این مورد بود، فدراسیون رئیس داره و تا زمانی که مقاماتی مثل رئیس فدراسیون هستن که بتونن گله خودشون رو در این مورد به صورت عقلانی مطرح کنن، نوبت چنین واکنشهای شتابزده و کودکانه ای به بازیکنایی که خودشون رو بزرگتر از چیزی که هستن میدونن نمیرسه. بازیکنی که حد و مرز خودش رو نمیشناسه همون بهتر که در مراسم افتتاحیه نباشه. روح المپیک وفاق و همدلیه نه قهر و رفتارهای کودکانه.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۰:۵۳

اصلا هم شرم آور نيست به نظر من كه كاره درستي كردن سرپرست تيم ملي پدرشون فوت شد ايشون به خاطر اينكه روحيه تيم به هم نخوره مراسم هاي پدرشون شركت نكردن و حتي تا دو روز انكار كردن تازه اونوقت خودشون كه نگفتن واليباليستا از اخبار و سايت ها فهميدن اونوقت بي انصافي نيست همچين كسي تو رژه نباشه اصلا كل تيم بايد اعتصاب مي كرد اقاي محمد موسوي شهرام محمودي و سعيد معروف نشون دادن انسانيت در وجودشون هست و نشون دادن من از اينكارشون ممنونم و لطفا واقع بين باشين خودتون بودين چيكار ميكردين .

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۲:۱۹

به نظرم نبود سرپرست صرفا یک بهونست. دوستان احساس کردن شانشون بالاتر از اینه که رژه برن و این عکس هم دقیقا همین حس رو منتقل میکنه. بعضی ها بیش از حد احساس بزرگی می کنن

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۴:۵۹

به نظر من کار اشتباهی کردند نرفتند آخه فقط بازیکنان تو رژه هستند نه سرپرست و نه سرمربی و... نه هیچ کدوم تو مراسم رژه المپیک نبودند 😒 واسه معروف هم متاسفم

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۵:۳۶

کار بسیار عالی کردن... یک نوع لُمپَن ستیزی در تیم ملی در برابر تمام حق و نا حق کردن های آقایون....

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۵:۵۴

كار اين آقايان هر دليلي داشته باشد كاملا اشتباه بود. كسي كه لباس تيم ملي را مي پوشد در ميدان هاي بين المللي بايد احترام ملت خود را نگه دارد. اگر اختلافي هم با مسئولي دارد به خاطر تيم ملي بايد كوتاه بيايد و نه مثل اين آقايان كه به شعور 80 ميليون ايراني با عملكرد نسنجيده خود توهين كنند. من جاي مسئولان ورزشي كشور بودم هر سه اين آقايان پر مدعا را به تهران بر مي گرداندم و كلا از تيم ملي خط مي زدم،‌حتي اگر اين تصميم به ضرر تيم واليبال كشورمان تمام مي‌شد تا عبرتي شود براي ديگران.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۷:۴۷

جالبه اون بازیکن خارجی که چند مدال طلای المپیک داره چند بار با تیم والیبالش قهرمان دنیا و المیک شده دیدین چطور تو مراسم کشورشون شرکت کردن حالا سه بازیکن ما معروف . موسوی.محمودی اولین بار اومدن المپیک یه بازی هم تو المپیک انجام ندادنه اینجوری از حضور در کارون و قرارگرفتن زیر پرچم کشورشون امتناع میکنن بعد انتظار داری تو المپیک مدال کسب کنن؟ کاپیتان واقعا؟ هر مشکلی هم باشه اول اینکه پرچم کشور از همه چیز بالاتره و دوم اینکه فدراسیون داریم وزارت ورزش داریم این بحثها و شکایتها جاش اونجاست. هر 3 اخراج

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۷ ۰۱:۵۹

بی لیاقت ها! توجه زیادی بهشون شده، پر رو شدن. البته اینها استثنا نیستن. بسیاری از ورزشکارای ما هم ظرفیتشون در همین حده. یه ذره که بهشون بال و پر میدن، دچار خود بزرگ بینی میشن و اصول و قواعد رو به راحتی زیرپا میذارن. باشد که پند گیرند!!

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۷ ۰۲:۰۲

کار خوبی کردند. یاشاسین معروف. یاشاسن ارومیه.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۷ ۰۲:۳۹

نشون دادن هنوز خیلی مونده که بزرگ بشن