• یکشنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 95050105388
  • خبرنگار : 71563

پگاه نوری: با دیدن کاپ‌ها در باشگاه چگونه به ما می‌گویند بار اضافی؟

پگاه نوری: با دیدن کاپ‌ها در باشگاه چگونه به ما می‌گویند بار اضافی؟

بازیکن فوتبال ملوان از صحبت‌های رضاییان ابراز تاسف کرد و گفت: با دیدن کاپ‌ها در باشگاه چگونه به ما می‌گویند بار اضافی!

پگاه نوری در گفت و گو با ایسنا، از صحبت‌های رضاییان ابراز تاسف کرد و بیان داشت: قضاوت صحبت‌های رضاییان با مردم باشد. چرا ما باید بار اضافی باشیم، دلیل این صحبت واقعا چه چیزی است، آیا دلیل آن فقط یک مصاحبه است؟ بسیار تلا ش کردیم  و تنها می‌خواستیم ورزش کنیم، می خواستیم خود را اثبات کنیم و اثبات هم کردیم، ویترین باشگاه ملوان از افتخارات دختران ملوان پر است، با دیدن کاپ‌ها و افتخارات دختران در ویترین باشگاه آیا خجالت نمی کشند که به ما گفتند بار اضافی؟

نوری آینده فوتبالی خود را سیاه می‌بیند و با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین گذشته خاطر نشان کرد: با تمام زحمتی که کشیده‌ایم تیم منحل شد، با صحبتی هم که رضاییان کرد و ما را در شهر خودمان بار اضافی خواند  در شهر دیگر و در تیم دیگر رفتن معنی ندارد. در خانه باید بنشینیم و خانه‌داری و بچه‌داری کنیم. سال‌ها زحمت کشیده‌ایم، امروز با دیدن یک عکس که در پشت بام تمرین می‌کردیم و گریه کردم و یاد زحمات کشیده شده افتادم. با خود سیب زمینی و پیاز به مسابقات می‌بردیم تا غذا از بیرون نگیریم، با دست‌های خود خار زمین را می کندیم تا تیم حفظ شود آن‌وقت ما را بار اضافی نامیدند.

او با یادآوری مصاحبه قمی ادامه داد: قمی زحمت کشیده بود و تقاضای حقوقش را داشت حرف بدی نزد، آقایان قول داده بودند، پرداخت می‌کنند ولی با امروز و فردا کردن قمی حق خود را بخشید و رضایت‌نامه را گرفت و از باشگاه رفت و حالا تیم بعد از چهارده سال زحمت و تلاش منحل شد و ما مانده‌ایم که باید چه کنیم.

وی از مسئولان شهر تقاضا کرد به گوش باشند و افزود: بعد از صحبت‌های رضاییان درباره انحلال تیم بسیار پیگیر شدیم تا این اتفاق رخ ندهد ولی هیچ‌کس برای ما کاری نکرد چرا که ما زن هستیم آیا اگر این اتفاق برای مردان رخ می‌داد اینگونه ساکت می‌ماندند. نمی‌دانم دنیا مالی چگونه پاسخ این همه دختر را می خواهد بدهد ، ای کاش حداقل قول نمی داد وقتی که نمی توانست به قول های خود عمل کند.

نوری در ادامه گفت: بعد از مصاحبه قمی و صحبت‌های رضاییان مبنی بر انحلال تیم با بازیکنان به باشگاه رفتیم و در جلسه ای به رضاییان گفتیم تکلیف تیم چه می شود، ما می‌خواهیم تمرین کنیم، رضاییان به ما گفت با دنیا مالی صحبت می کنم و خبر را به شما می دهم، خبری نشد تا اینکه خبر انحلال تیم را شنیدیم.

 او یک مصاحبه را دلیل قانع کننده برای انحلال یک تیم نمی‌داند و تصریح داشت: دست‌هایی پشت پرده است، یک مصاحبه نمی‌تواند دلیل منحل شدن یک تیم باشد با این کار مدیریت خود را زیر سوال می‌برند، کجای دنیا به خاطر مصاحبه یک بازیکن کل تیم را منحل می‌کنند. البته این سیاست کار است که خودشان پشت پرده می‌مانند و بقیه را جلو می‌اندازند.

پگاه نوری از منحل شدن تیم بعد از چهارده سال تلاش بسیار ناراحت است و گفت: تیمی را که با خون و دل به اینجا رساندیم منحل کردند. اگر دلیل مالی داشت باید با صحبت کردن آن را حل می‌کردیم، همانند سال‌های گذشته که مشکلات مالی بود و با صحبت کردن برطرف می‌شد ولی مسئولان حال حاضر حتی زحمت تشکیل یک جلسه با سرمربی و سرپرست تیم را ندادند تا دلیل خود را اعلام کنند و بگویند چرا تیم را منحل می‌کنند. جا داره از آقای دنیا مالی تشکر کنیم،  آن از تیم آقایان و این هم از منحل شدن تیم بانوان.

انتهای پیام

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۱:۴۲

با درود فراوان. جوابیه مدیر عامل ملوان خیلی توهین آمیز بود. ایشون دو اشتباه کردن اول انحلال تیم پرافتخار بانوان ملوان و دوم توهین به بانوان ملوان که یکی از نمایندگان تمام ایران در فوتبال بانوان هستن. جطور به خودشون اجاز چنین توهینی رو دادن. به من که خیلی بر خورده. تازه ایشون خودشون مدیریت خودشونو زیر سوال بردن . بانوان ملوان قبل از احضور ایشون شروع به فعالیت کرده و تا به حال چنین حرفهای نبوده. و مطمئن هستم خانم ایراندوست و تمام بانوان محترم ملوان حقشونو میگیرند.

avatar
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۴۶

چه تیتر پر معنایی! آفرین به خانم پگاه نوری