• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95050101209
  • منبع : نمایندگی لرستان

بهرامی:مشکل اصلی ورزشکاران پارالمپیکی، مادی است

بهرامی:مشکل اصلی ورزشکاران پارالمپیکی، مادی است

مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان گفت: مهم‌ترین مشکل ورزشکارهای پارالمپیکی، مادی است.

‌ دکتر مصطفی بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ‌، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه‌های ورزشکاران مسائل مادی و معنوی است اما در بین ورزشکاران پارالمپیکی مهم‌ترین مشکل، بحث مالی است که گریبان‌گیر بیشتر آنهاست.

وی ادامه داد: برخی از ورزشکارهای معلول در ابتدایی‌ترین مسائل مادی از جمله رفت و آمد، تغذیه، اردو و خانواده مشکل دارند و چنین شرایطی توجه و حمایت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

 بهرامی با تأکید بر اینکه دغدغه فکری هر ورزشکار باید بحث فنی باشد، افزود: اگر ورزشکاری دغدغه‌ای غیر از مسائل فنی داشته باشد، بدون شک نمی‌تواند با آمادگی ذهنی کامل در رقابت‌ها شرکت کند. سطح پارالمپیک در همه رشته‌ها بسیار بالاست و ورزشکارها با دغدغه کمتر و آمادگی بیشتر موفق‌تر خواهند بود که بحث آمادگی بدنی با ما مربیان است.

مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان با اشاره به جلسه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با پارالمپیکی‌های استان، تصریح کرد: در آن جلسه عزیزپور خواسته‌ها و درددل‌های بچه‌ها را شنید و برای حمایت بیشتر قول مساعد داد. ورزشکارهای ما وقتی خودشان را با سایر استان‌ها مقایسه می‌کنند، ناراحت می‌شوند و انتظار دارند به اندازه محروم‌ترین استان، حمایت شوند.

وی یادآور شد: شورای شهر کنونی خرم‌آباد نسبت به دوره‌های قبل اعضای ورزشی بیشتری دارد اما متاسفانه توجهی به ورزش و حمایت از افتخارآفرینان ندارند. ما از فرماندار خرم‌آباد و استاندار لرستان نیز انتظار کمک و حمایت داریم.

بهرامی با بیان اینکه توقع ما از مسئولان کمک و حمایت از ورزشکارهای پارالمپیک است، اضافه کرد: بدون شک ورزشکارهای ما با حمایت و توجه بیشتر به مراتب بهتر نتیجه خواهند گرفت و در این شرایط با فراغ بال به فکر درخشش در پارالمپیک 2016 خواهند بود.

 مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان گفت: نخستین اردوی خارجی ما در باکو شروع می‌شود و قبلش نیز سه اردوی خوب داخلی در تهران، رشت و خرم‌آباد برگزار کردیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha