• شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 95050100651
  • خبرنگار : 71251

معاون وزیر صنعت عنوان کرد

درخواست از مدیران زیرمجموعه برای جلوگیری از دلال‌بازی‌

درخواست از مدیران زیرمجموعه برای جلوگیری از دلال‌بازی‌

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تلاش مستمر درجهت برطرف کردن مشکلات حقوقی در روند واگذاری زمین، قراردادها و همچنین جلوگیری از دلال‌بازی‌ها در شهرک‌های صنعتی را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، علی یزدانی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - امروز (شنبه) در گردهمایی مدیران حقوقی و امور قراردادهای شرکت‌های شهرک‌های صنعتی با اشاره به تعامل موثر با سرمایه گذاران و صنعتگران اظهار کرد: مدیران باید با مستندات و دفاعیات قوی خود، نه اجازه تضیع حقوق سازمان و شرکت‌های  شهرک‌های صنعتی استانی را بدهند و نه اجازه وارد شدن ظلمی به مردم و سرمایه گذاران را؛ ‌ بلکه باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق توسعه صنعتی در کشور و ارتقای سطح درآمد مردم بکار گیرند.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت در ادامه مشکلات موجود در محاکم قضایی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: مقررشده است در تمامی مراحل عقد قراردادها، نظرات مکتوب مدیران و کارشناسان حقوقی سازمان یا شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استانی اخذ شود.

یزدانی سرعت عمل در تصمیم گیری و انجام کار را رسالت دیگر مدیران حقوقی برشمرد و افزود: مدیران حقوقی باید اطلاعات کاملی از قوانین، آیین‌ نامه ها وبخشنامه ها، قوانین شرکت های خدماتی وتوزیعی ودهها قوانین مرتبط با سازمان  داشته وبرای حل مشکلات گره گشایی کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران به امکان کار و ایده فراوان در واحد حقوقی اشاره وابراز کرد: ایجاد فکر و ایده برای اصلاح قوانین وگره گشایی از حل مشکلات مردم از وظایف مدیران حقوقی سازمان و شرکتهاست.

وی در ادامه به شفاف سازی آمار واطلاعات در سازمان و شرکت های شهرکهای صنعتی استانی اشاره و خاطر نشان کرد: رسالت ما، اقدام به موقع هم در دفاع از منافع سازمان وشرکت وهم در دفاع از حقوق سرمایه گذار و مردم است.

یزدانی در پایان خاطر نشان کرد: اولویت کار را تکریم ارباب رجوع بدانید وتلاش کنید تا آنان را از مفاد قوانین و بخشنامه ها کاملا آگاه کنید تا از حجم مشکلات سرمایه‌گذاران در آینده کاسته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha