• جمعه / ۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 95050100280

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟ /

از برتر شدن «کورش» تا پیش‌فروش بلیت‌های «سقراط»

برتر شدن پردیس کوروش در یک رقابت، اهدای جایزه‌ی فرهاد اصلانی در تهران ، پیش‌فروش بلیت‌های سقراط از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

اولین اجلاس جایزه شهرت برند به همت دانشگاه علامه طباطبایی؛ روز پنجشنبه 31 تیر ماه در تالار قلم کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

به گزارش  ایسنا به نقل از روابط عمومی کورش، در این  همایش  علمی تخصصی که با حضور دکتر ناصحی‌فر عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد؛ برندهای برتر کشور پس از ارزیابی و انتخاب معرفی شده و تندیس جایزه شهرت برند را دریافت کردند.

شایان ذکر است از میان 60 برند منتخب، 5 برند برتر معرفی شدند. در این میان از پردیس سینمایی کورش به عنوان برند برتر در بخش سرگرمی و سینماهای کشور برگزیده و تقدیر شد.

گفتنی است  بهار سال 95، یک میلیون نفر در پردیس سینمایی کورش به تماشای فیلم نشسته‌اند.

مراسم اهدا جایزه جشنواره بین المللی مسکو به فرهاد اصلانی در سینما آزادی

مراسم اهدا جایزه بهترین بازیگر جشنواره بین المللی مسکو به فرهاد اصلانی، روز یکشنبه سوم مرداد ماه در سینما آزادی برگزار می‌شود.

جشنواره بین المللی فیلم مسکو اوایل تیرماه برگزار شد و در این رویداد فیلم سینمایی «دختر» سه جایزه از آن خود کرد. همچنین فرهاد اصلانی جایزه بهترین بازیگر مرد را از این جشنواره دریافت کرد.

به همین مناسبت روز یکشنبه سوم مرداد ماه قرار است طی مراسمی این جایزه که توسط رضا میرکریمی کارگردان فیلم در اختتامیه مسکو دریافت شده است، به فرهاد اصلانی اهدا شود.

همچنین این مراسم با حضور بازیگران، عوامل فیلم و دیگر هنرمندان ساعت 21 در سینما آزادی برگزار می‌شود.

در این مراسم عوامل فیلم میزبان مخاطبین و علاقمندان فیلم «دختر» هستند و پس از اهدا جایزه به همراه مردم به دیدن این اثر می نشینند.

فروش فیلم «دختر» از مرز یک میلیارد تومان گذشته است.

در فیلم «دختر» فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان، مسعود سخایی، نیوشا مدبر و... بازی می کنند.

در خلاصه داستان «دختر» آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

تنها دو روز دیگر برای ثبت‌نام در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران فرصت باقی است

فیلم‌سازان فیلم کوتاه تنها تا ساعت 24 روز شنبه 2 مردادماه برای ثبت نام در سامانه اینترنتی سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران فرصت دارند.

روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران اعلام کرد: بنا بر آیین‌نامه سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلم‌سازان تا تاریخ دوم مرداد مجاز به ثبت‌نام در سامانه اینترنتی جشنواره خواهند بود و طبق اعلام قبلی از سوی روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران این مهلت تمدید نخواهد شد.

فیلم‌سازان برای ثبت‌نام می‌توانند تا ساعت 24 تاریخ دوم مرداد به آدرس اینترنتیiycs.ir  یا tisff.ir  مراجعه و آثار خود را ثبت‌نامنمایند.

همچنین فیلم‌سازانی که آثار خود را در سامانه اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند تا پایان وقت اداری روز دهم مرداد فرصت خواهند داشت آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان احمد قصیر، کوچه نوزدهم، پلاک 9 و کد پستی 1513915311 و صندوق پستی 15875-9544 ارسال نمایند.

سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران از تاریخ 18 تا 24 آبان ماه در محل پردیس چارسو برگزار خواهد شد.

تمامی آثار رسیده به جشنواره‌ی تئاتر عروسکی بازبینی می‌شوند

با پایان مهلت فراخوان جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان و با نظر شورای انتخاب جشنواره تمامی آثار متقاضی شرکت به مرحله بازبینی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی چهارهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان، با تاکید شورای انتخاب آثار و دبیرخانه جشنواره چهاردهم بر تولید آثار آکادمیک و نقش ایده های خلاقانه منتج از دانش آکادمیک هنرمندان دانشگاهی ، اجرای اثر ملاک اصلی قضاوت در این جشنواره خواهد بود.

بر این اساس دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشجویان فرصت یکسان تولید و تمرین را برای تمامی آثار متقاضی ایجاد کرده و تمامی آثار رسیده به جشنواره امکان حضور در بخش بازبینی را خواهند داشت.

لازم به ذکر است اعضا شورای انتخاب جشنواره  در مسیر تولید اثر و رفع نواقص با در خواست شرکت کنندگان در کنار  گروه خواهند بود

مطابق فراخوان مرحله بازبینی آثار متقاضی شرکت در جشنواره از 25 مهر ماه 1395 آغاز می شود.

فروش اینترنتی نمایش « سقراط» از سوم مرداد آغاز می شود

نمایش «سقراط» نوشته و کارگردانی حمیدرضا نعیمی که قرار است  دور جدید اجراهای خود را در تالار وحدت آغاز کند از روز یک شنبه 3 مرداد ساعت 12 بلیت‌های خود را از طریق سایت تیک8 پیشفروش می‌کند.

سقراط که یکی از پر مخاطب ترین نمایش های سال گذشته به شمار می رود با بازی فرهاد آئیش، لادن مستوفی، بهناز نازی، ایوب آقاخانی، یعقوب صباحی، کتانه افشاری نژاد، نقی سیف جمالی، سیاوش چراغی‌پور، بهار نوحیان، بهمن عباسپور، رضا جهانی، بهنام شرفی، سروش کریمی نژاد،مجتبی پیرزاده،مهرداد خانی، یاسمن کاکایی، راشین دیدنده، روژین رحیمی، مجید قادری، بهمن ناصری، محمد نژاد بر صحنه خواهد رفت.

این نمایش با طراحی صحنه  رضا مهدی زاده، طراحی لباس ادناز زینلیان، طراحی چهره ماریا حاجیها، طراحی حرکت محسن گودرزی ، طراحی نور رضا حیدری، طراحی پوستر و بروشور منصوره قره داغی و آهنگسازی سیاوش لطفی برای اجرا آماده می‌شود.

موسیقی این نمایش با همراهی گروه کر شامل سحر لطفی، یکتا اعتمادی، پگاه عینکچی،علیرضا عبدالکریمی،مهرداد طلایی و نوازندگان سازهای کوبه‌ای روشنک رفانی و هوتن حسینی به اجرا در می آید.

در این گروه مقدی شاهمیریان به عنوان دستیار طراح لباس، علی زارعی به عنوان دستیار کارگردان و مدیر تولید، منصوره علی یاری به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، هلیا کریمی به عنوان مدیر صحنه ، مهدی یوسفی کیا مدیر تبلیغات، مریم شریعتی روابط عمومی و تبلیغات مجازی ، امیر خدامی عکاس ، مرتضی محمدی مترجم فارسی به انگلیسی ،سعید وثیق نیا روابط بین الملل همکاری دارند.

نمایش سقراط  که از 31 مرداد اجرای خود را آغاز می کند، 15 اجرای ویژه در ساعت 18 تالار وحدت انجام خواهد داد.

علاقه مندان به دیدن این نمایش می توانند از طریق سایت تیک 8 به آدرس www.tik8.com  نسبت به پیش‌خرید بلیط اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha