• چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 95040117894
  • منبع : نمایندگی اردبیل

کلنگ‌زنی باغ موزه مفاخر اردبیل

کلنگ‌زنی باغ موزه مفاخر اردبیل

ایسنا/اردبیل دبیر گرامی‌داشت روز اردبیل از کلنگ‌زنی باغ موزه مفاخر اردبیل هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته اردبیل خبر داد.

«توحید دلاورقوام» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که هم‌زمان با گرامی‌داشت هفته اردبیل باغ موزه مفاخر اردبیل دوم مردادماه در محوطه اطراف تپه نادری کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: در این روز نمایشگاه سنگ‌های قیمتی نیز در نگارخانه خطایی اردبیل افتتاح و کارگاه تراش جواهر بصورت زنده برگزار خواهد شد.

وی از افتتاح کارگاه گرافیک  با حضور چهره‌های برجسته گرافیک استان با موضوع پوستر روز اردبیل در سوم مردادماه در نگارخانه حوزه هنری اردبیل خبر داد و افزود: کتاب سیروس ابراهیم‌اده بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما نیز در این روز در نگارخانه خطایی اردبیل رونمایی خواهد شد.

دلاورقوام از برگزاری برنامه اصلی گرامیداشت روز استان اردبیل همزمان با چهارم مرداد ماه با حضور چهره‌های ملی و گروه هنری از جمهوری آذربایجان در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل خبر داد و ادامه داد: در این روز شب موسیقی نیز برگزار شده و از آهنگ حماسی حاج باباخان مبارز اردبیلی رونمایی خواهد شد.

دبیر گرامی‌داشت روز اردبیل با بیان این‌که دیدار اعضای ستاد اجرایی گرامی‌داشت روز اردبیل پنجم مردادماه با خانواده معظم شهید مدافع حرم شهید دهقانی دیدار کرده و نشان سلاطین صفوی را به آنان اعطا خواهند کرد، گفت: در این روز جشن مردمی شهرداری نیز از ساعت 17 الی 20 عصر در منطقه نمونه گردشگری شورابیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که همزمان با ششم مردادماه از تندیس ابوسعید اردبیلی رونمایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در همین روز سمپوزیوم نقاشی در محل نگارخانه خطایی و محفل ادبی و شعر در صحن اصلی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار خواهد شد. 

دلاورقوام از برگزاری همایش قزلباشان از ایران تا آناطولی در دانشگاه محقق اردبیلی در هفتم مرداد ماه خبر داد و گفت:  در این روز نمایشگاه صنایع دستی در محل موزه صنایع دستی اردبیل و همایش نکوداشت خادمان فرهنگی استان در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha