• دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۵ / ۰۰:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95040111038

"باید تا المپیک حمایت شویم"

کاوه موسوی: دیر تایید شدن سهمیه‌های المپیک به دلیل غیبت رییس فدراسیون بود

کاوه موسوی: دیر تایید شدن سهمیه‌های المپیک به دلیل غیبت رییس فدراسیون بود

پرتابگر المپیکی چکش ایران گفت: به دلیل اینکه رییس فدراسیون دوومیدانی در ایران نبود، تایید سهمیه‌های من و پژمان قلعه نویی کمی طولانی‌تر شد.

کاوه موسوی بعد از کسب سهمیه المپیک 2016 ریو در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: از حدود 5 ماه پیش ما برای این  رقابت‌ها برنامه‌ریزی انجام داده بودیم. بعد از اینکه فدراسیون ما را به اردوی مجارستان فرستاد، چندین مسابقه هم آن‌جا شرکت کردیم و موفق شدیم رکوردهای خوبی بزنیم. برنامه‌ریزی اصلی ما برای کسب سهمیه رقابت‌های قزاقستان و ترکیه بود.

موسوی ادامه داد: به دلیل تمرینات سختی که زیر نظر "آنوش" مربی‌مان انجام دادیم، بدنمان به شکلی شد که به ورودی نزدیک نبودیم و نتوانستیم در ترکیه و قزاقستان شرکت کنیم. مربی هم اعلام کرد که تمرینات را به همین شکل انجام می‌دهیم و تا نزدیک به پایان مهلت کسب سهمیه چندین مسابقه را درنظر می‌گیریم تا ورودی در آن به دست بیاید. البته حجم تمرینات را بالاتر بردیم چرا که با رکورد 75 متر ورودی به دست نمی‌آمد.

او درباره اینکه چرا این سهمیه‌ها دیر به تایید فدراسیون دوومیدانی رسید، گفت: مسابقه‌های بلاروس به اندازه کافی رسمیت دارد و صلاحیت این رقابت‌ها و اعتبار رکوردهای ما به تایید فدراسیون نیز رسیده است. استعلام فدراسیون ایران از بلاروس هم نتیجه داده و مشکلی وجود ندارد. علت دیر تایید شدن این رکوردها هم این بود که کیهانی در ایران نبود و افرادی که در فدراسیون بودند خیلی زیاد در جریان چگونگی تایید نبودند و همین باعث شد که کار طولانی شود.

پرتابگر چکش ایران درباره برنامه‌های خود تا آغاز المپیک گفت: تا المپیک هم به مانند قبل تلاش خودم را انجام می‌دهم و هر تصمیمی که مربی و فدراسیون بگیرد، انجام خواهم داد. تمرین‌هایم را زیر نظر "آنوش" انجام می دهم. من ویزای بلاروس را دارم و باید با فدراسیون هماهنگ شوم تا تصمیم نهایی گرفته شود. دو برنامه وجود دارد؛ اول اینکه من و پژمان قلعه‌نویی همراه مربی به ایران بیاییم و یا همراه او در اروپا بمانیم و تمرینات را تا المپیک ادامه بدهیم.

موسوی درباره نتیجه خود در المپیک گفت: در المپیک قبل من رکورد خوبی را برجای گذاشتم و 73 متر پرتاب کردم و امیدوارم بازهم در این المپیک رکورد خوبی بزنم. البته این بستگی به ادامه حمایت‌ها دارد تا ما بتوانیم تمرین‌هایمان را خوب انجام دهیم. امیدوارم رسیدگی به ما ادامه داشته باشد و فدراسیون توجه خود را ادامه بدهد تا ما بتوانیم رکوردهای خودمان را نگهداریم و در المپیک خوب کار کنیم. البته تا الان هم من از حمایت‌های فدراسیون و آقای کیهانی راضی هستم.

او در ادامه افزود: اگر ما ورودی گرفتیم، تنها نبودیم و یک سازمان و گروه پشت ما بوده است. البته من به حمایت کم یا زیاد کاری ندارم، فقط این را می‌توانم بگویم که اگر این حمایت‌ها نبود ما به ووردی نمی‌رسیدیم. امیدوارم بازهم حمایت‌ها پایدار باشد.

پرتابگر چکش ایران درباره پس گرفتن رکورد ملی از قلعه نویی گفت: رکورد من و پژمان وجود ندارد. ما نماینده ایران هستیم و رفاقت و رقابتمان سرجایش است.

موسوی در پایان گفت: فدراسیون دوومیدانی و آقای کیهانی برای این سهمیه‌ها خیلی زحمت کشید. من این ورودی را به چمن گلی مدیر کل آذربایجان غربی که خودشان قهرمان بازی‌های آسیایی است تقدیم می کنم. به لطف خدا و با حمایت خانواده و فدراسیون توانستیم در این مسابقه های پایانی شرکت کنیم و ورودی را به دست بیاوریم. آقای چمن گلی قول داده‌اند که در صورت کسب سهمیه من در تربیت بدنی استان استخدام می‌شوم و باید از این بابت از اوتشکر کنم. عمر ورزش قهرمانی کوتاه است و امیدوارم تا قبل از آغاز المپیک این قول کاملا عملی شود و من استخدام شوم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha