• شنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 95040110004
  • منبع : نمایندگی البرز

افزایش چشمگیر حضور گردشگران در سرعین در تعطیلات عید فطر

افزایش چشمگیر حضور گردشگران در سرعین در تعطیلات عید فطر

ایسنا/البرز فرماندار سرعین گفت: شهرستان سرعین در ایام تعطیلات عید فطر سالجاری میزبان بیش از 330 هزار گردشگر بود.

«عاطف ناصری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که شهرستان سرعین در ایام تعطیلات عید سعید فطر میزبان بیش از 330 هزار گردشگر بود، گفت: در مدت چهار روز از 15 تا 18 تیرماه، 83 هزار دستگاه اتومبیل وارد شهر سرعین شده‌اند.

وی با بیان این‌که در طول این مدت تعداد پزشکان مراکز بهداشتی به دو برابر افزایش یافته بود، افزود: در طول این مدت بیمارستان صحرایی سیار، هلی‌کوپتر اورژانس، اتوبوس آمبولانس، موتور آمبولانس و هشت دستگاه آمبولانس معمولی نیز در شهرستان فعال بودند.

ناصری با بیان این‌که در هر یک  از آبدرمانی‌های موجود در شهرستان یک پزشک مستقر بود، تصریح کرد: نان، آب و ارزاق عمومی مورد نیاز برای مسافران نیز در 10 نقطه از شهر بصورت سیار و به قیمت دولتی توزیع شد.

فرماندار سرعین با بیان این‌که هتل‌ها و مراکز اقامتی این شهرستان در طول این تعطیلات بصورت 100 درصدی ظرفیتشان تکمیل شده بود، اضافه کرد: برای اسکان مسافران کمپ‌های گلدشت، پارک شادی، پارک 12 هکتاری، باغمیشه و محوطه ایرانیان نیز پیش‌بینی شده بود که مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان این‌که در طول این مدت کنترل ترافیک با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه به نحو احسن انجام شد، ادامه داد: سعی شد ترافیک از هسته مرکزی شهر به سمت حاشیه و کمربندی شهر هدایت شود و با این کار ترافیک سطح شهر نیز به‌صورت روان بود.

ناصری با بیان اینک‌ه در این مدت قطعی برق، گاز و آب نیز در سطح شهر وجود نداشت، خاطرنشان کرد: هم‌چنین با افزایش ظرفیت تلفن همراه، اختلالی در سیستم موبایل نیز نداشتیم.

فرماندار سرعین با بیان این‌که 600 مورد بازرسی نیز توسط گشت‌های کنترلی انجام شده است، گفت: در این خصوص 30 پرونده در خصوص عدم درج قیمت تشکیل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha