• سه‌شنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95040108605
  • خبرنگار : 30054

تور فرهنگی پرشیا خودرو درحمایت از خیریه‌ها

تور فرهنگی پرشیا خودرو درحمایت از خیریه‌ها

شرکت پرشیا خودرو دست به حمایت‌های فرهنگی و مادی از خیریه‌های فعال کشور زده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حریری، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو با اعلام اینکه از چندی پیش تصمیم گرفته شد به ‌منظور فعال کردن مسئولیت‌های اجتماعی و مشارکت در امور معنوی و خیر در کنار خیریه‌های خوب و مطرح کشور باشیم، گفت: سال گذشته برنامه مشترکی با خیریه محک انجام دادیم و امسال نیز در ماه رمضان میزبان بچه‌های خیریه روشنای امید بودیم و با تدارک این برنامه فرهنگی و هنری، به مسئولیت و وظیفه خود عمل کردیم. 

در این راستا پرشیا خودرو در مراسمی مشترک با خیریه روشنای امید در مرکز همایش‌های رایزن، میزبان میهمانان و چهره‌های سرشناس بود. در این مراسم سالار عقیلی به اجرای برنامه زنده و قطعات ملی و حماسی پرداخت و در بخش دیگر از این برنامه با حضور چهره‌های ورزشی و هنری کشور و سفرای خیریه، مبلغی به‌عنوان هدیه پرشیا خودرو به خیریه توسط چهره‌ها اهدا شد.

علی پروین، هادی ساعی، آتیلا پسیانی، مجید مظفری و پژمان بازغی به‌عنوان میهمان و حامی افتخاری خیریه و الهام حمیدی و پوریا پورسرخ به‌عنوان سفرای خیریه روشنای امید از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

مدیرعامل پرشیا خودرو با اعلام اینکه حمایت‌های خیرخواهانهاین برند معطوف یک یا دو خیریه نیست و فقط در تهران متمرکز نخواهد بود، افزود: ما سعی داریم در قالب اجرای زنده و برگزاری جشن و جُنگ‌هایی در سطح کشور ضمن حمایت از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی با انتخاب خیریه‌های مطرح و فعال حامی مادی و در کنار آن‌ها باشیم و به‌زودی پس از ماه رمضان نیز برنامه دیگر فرهنگی خواهیم داشت.

در حاشیه این مراسم که اجرای آن بر عهده پیمان اسدیان، گوینده خبر بود، الهام حمیدی به‌عنوان سفیر مهربانی روشنای امید از همه مردم خواست تا ضمن مهربانی کردن به یکدیگر، برای ریشه‌کن کردن فقر از کشور، همت عالی و کمک را سرلوحه خود قرار دهند و از اینکه هنرمندان و ورزشکاران به‌نوعی با حضور خود در مراسم مشابه سبب تشویق و ترغیب مردم در امور خیر می‌شوند، از آن‌ها قدردانی کرد.

وی در خصوص حرکت شرکت پرشیا خودرو در حمایت از خیریه‌ها گفت: طبیعی است شرکت‌ها و گروه‌های مالی به اهداف تبلیغاتی و چشم‌اندازهای فروش و توسعه خود می‌نگرند اما اینکه در کنار فروش و کسب درآمد، تفکر کمک و حمایت از خیریه‌ها و امور معنوی و انسان دوستانه هم گنجانده شود (حتی تبلیغاتی) ادای تکلیف و دین محسوب می‌شود و بسیار ارزشمند است. پس از پرشیا خودرو بابت طراحی این برنامه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم در اجرای آن با برنامه‌های مستمر موفق باشند و الگویی برای سایر شرکت‌های مالی محسوب شوند.

علی پروین نیز در این رویداد اضافه کرد: مشارکت و سهیم شدن شرکت‌های خصوصی و درآمدساز در کمک به امر خیر به کسب و کار و روزی شرکت‌ها برکت می‌دهد.

هادی ساعی ورزشکار المپیکی ایران و عضو شورای شهر تهران نیز گفت: من عموما در مراسم خیرخواهانه شرکت می‌کنم و حضور چهره‌ها در این مراسم کاملا افتخاری و بنا به دعوت است.

شرکت پرشیا خودرو که از سال ۸۴ تأسیس و از سال ۹۲ به بخش خصوصی واگذار شده، بیش از ۱۰ سال است که در بازار خودرو برند BMW را نمایندگی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha