• دوشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95040108175
  • خبرنگار : 71536

پیروانی: حضور مهدوی‌کیا انگیزه بازیکنان را افزایش داد/ درباره حضور برادرم در نفت نظری ندارم

پیروانی: حضور مهدوی‌کیا انگیزه بازیکنان را افزایش داد/ درباره حضور برادرم در نفت نظری ندارم

سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید اردوی خوبی را در آلمان برگزار کرده‌اند و حضور مهدوی‌کیا انگیزه بازیکنان تیمش را افزایش داده بود.

امیرحسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در آلمان و انجام سه دیدار تدارکاتی اظهار کرد: اردوی خوبی را برگزار کردیم. کمپی که در آن حضور داشتیم از امکانات خوب سخت افزاری برخوردار بود. تغذیه بازیکنان را زیر نظر داشتیم و سه بازی تدارکاتی مناسب هم انجام دادیم که دو بازی نخست با دو تیم از لیگ ۳ آلمان و در بازی سوم با تیم زیر ۲۳ سال هامبورگ دیدار کردیم.

او اضافه کرد: ۶ بازیکن تیم زیر ۲۳ سال هامبورگ در بوندسلیگا بازی می‌کنند و علی‌رغم شکست ۲ بر یک مقابل این تیم نمایش بسیار خوبی داشتیم. حضور مهدوی‌کیا سرمربی هامبورگ تیم اشتوتگارت موجب افزایش انگیزه بازیکنان ما شده بود.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره دور جدید اردوهای تیم ملی نیز گفت: از ۲۷ تیرماه در تورنمنت سنگاپور شرکت می‌کنیم که تیم‌های ازبکستان، استرالیا، ایران و تیم میزبان حضور دارند. البته اردوی تیم ملی از ۲۰ تیر در یکی از شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقه‌های قهرمانی آسیا دست پیدا کرده است یا نه، یادآور شد: ما از مدت‌ها پیش کنار هم تمرین می‌کنیم و فقط منتظر شروع لیگ برتر هستیم که در صورت مشاهده بازیکن جوان خوبی او را به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره حضور افشین پیروانی به عنوان سرمربی تیم نفت تهران گفت: هنوز قطعی نشده و فعلا به توافق نهایی دست نیافته‌اند.

او در واکنش به اینکه باشگاه نفت خبر سرمربی‌گری افشین پیروانی را اعلام کرده نیز افزود: در این باره نظری ندارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha