• چهارشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95040104939
  • خبرنگار : 71536

طالقانی‌: به خاطر جام جهانی باشگاه‌ها با تیم ملی تعامل کنند/ تاج تحت فشار نیست

طالقانی‌: به خاطر جام جهانی باشگاه‌ها با تیم ملی تعامل کنند/ تاج تحت فشار نیست

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید صعود تیم ملی به جام جهانی اولویت اصلی فوتبال ایران است و باشگاه‌ها و مربیان باید برای برگزاری اردوها تعامل بهتری با تیم ملی داشته باشند.‌

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لغو اردوی تیم ‌ملی فوتبال در حالی که تیم‌هایی مانند قطر و چین اردوهای بلند مدتی را برای حضور در انتخابی جام جهانی تدارک دیده‌اند، اظهار کرد: من به طور کلی در جریان جزئیات قرار ندارم که بخواهم خیلی کامل در این‌باره اظهار نظر کنم، اما باید همه به تیم ‌ملی کمک کنند تا این تیم بتواند راهی جام جهانی فوتبال شود. حضور در جام جهانی اولویت نخست فوتبال ماست و از مربیان عزیز و تمامی باشگاه‌ها این انتظار می‌رود که نهایت همکاری را با تیم ‌ملی داشته باشند.

او اضافه‌ کرد: البته انتظار ما این است که سرمربی تیم ‌ملی احترام مسئولان و همکاران خود را داشته باشد و برای مثال  با تعامل مناسب با مربیان باشگاه‌ها  نظرات خودش را درباره تمرینات به آنها بدهد تا تمرینات باشگاه‌ها و  تیم ‌ملی  به هم نزدیک شوند و تیم ‌ملی از آن استفاده کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، افزود: البته پس از حضور تاج تعامل خوبی صورت گرفته و فعلا هیچ  اختلافی وجود ندارد و همه کارها به خوبی پیش می‌رود.

طالقانی درباره اصلاح و تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز، گفت: کمیته‌ تدوین مقررات  مسئول اصلاح اساسنامه است و آنها به این موارد رسیدگی می‌کنند و در صورتی که اصلاح آنها تمام شود در هیات رییسه مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن هم مجمع درباره اساسنامه تصمیم گیری می‌کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره این که گفته می‌شود اعضای هیات رییسه برای انتخاب رییس سازمان لیگ و دبیر کل به مهدی تاج فشار آورده‌اند، تاکید کرد: هیچ فشاری از سوی اعضای هیات رییسه وجود ندارد. دست رییس برای انتخاب این دو سمت باز  است و ما به تاج فرصت لازم را داده‌ایم. قطعا انتخاب رییس سازمان لیگ می‌تواند بار مسئولیت‌های تاج را هم سبک‌تر کند و او از فشار کاری بالا خارج شود.

او در پایان درباره برگزاری جلسه جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فعلا هیچ تاریخی به ما اعلام نشده است.

انتهای‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha