به گزارش ایسنا، در جلسهای با حضور مسوولان کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقرر شد نامهای غیرمجاز داخلی و خارجی مشخص و تبلیغات محیطی و رسانهای در این حوزه ساماندهی شود.
در این جلسه بنا شد، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اسامی تجاری مجاز داخلی یا خارجی غیرمجاز در حوزه پوشاک را به دفتر تبلیغات اعلام و درباره آنها اطلاعرسانی کند.
همچنین مقرر شد دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسخهای از آگهینامههای تخصصی در حال انتشار را برای بررسی محتوا به کارگروه ارسال کند.
از دیگر مصوبات این نشست، بحث تبلیغات محیطی حوزه مد و لباس بود که قبل از نصب باید از طریق کارگروه ساماندهی مد و لباس استعلام لازم انجام شود.
انتهای پیام
نظرات