• سه‌شنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95031710895
  • خبرنگار : 71486

یک اتفاق عجیب در تراکتورسازی تبریز،

بازیکن ملی‌پوش ارمنی تراکتور نیامده، به خاطر «وحدت» رفت!

بازیکن ملی‌پوش ارمنی تراکتور نیامده، به خاطر «وحدت» رفت!

مدافع ارمنستانی تیم تراکتورسازی که شب گذشته با این تیم به توافق رسیده بود از تراکتورسازی جدا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان در ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات مذاکراتی با آرزداد هارویان بازیکن تیم ملی ارمنستان داشتند تا این بازیکن را در پست دفاع جذب کنند.
مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دقایقی پیش با منتفی اعلام کردن این انتقال، اظهار کرد: من برای وحدت آذری‌های عزیز به تبریز آمدم و هدفم اتحاد همه ترک‌های شریف حول محور تراکتور و قهرمانی این تیم است.
وی افزود: ازآنجایی‌که پیوستن بازیکن تیم ملی ارمنستان به تراکتور می‌تواند این وحدت را تهدید کند از خرید این بازیکن صرف‌نظر می‌کنیم و امیدوارم با وحدت و همدلی به سمت قهرمانی تراکتورسازی حرکت کنیم. با این حساب پیوستن این بازیکن قبل از امضای قرارداد به تیم تراکتورسازی منتفی شد و با توجه به اینکه فقط توافقات ابتدایی صورت گرفته بود و قراردادی منعقد نشده بود تراکتورسازان قید این بازیکن را زدند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۸ ۱۶:۰۳

قدرت دادن به پان‌تركها ميشه عامل وحدت؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۸ ۱۸:۵۸

این نه فقط وحدت نیست بلکه کاری غیر حرفه ای ، نوعی نژاد پرستی و تبعیض قومیتی است. اگر با بازیکنان خودمون در قطر، امارات، اروپا یا جای دیگه چنین بر خوردی میکردن آیا بهشون اتهام نژاد پرستی نمیزدیم؟ به نظر من مردم و مطبوعات باید به این اقدام اعتراض کنند.

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۸ ۱۹:۱۷

عجب !!!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۸ ۲۰:۴۳

واقعا باعث تاسفه!

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۸ ۲۲:۴۷

پس عراقی ها هم ایران نیان ما هم عراق نریم

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۰۸:۵۴

این چه بدعتی است؟ مگه نیم های ایران بر اساس نژاد و قومیت بسته می شوند؟

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۰۹:۳۳

در ظاهر و در جزء باعث وحدت شده ولی در حقیقت و در عموم باعث تفرقه شده . تفکر که نباشه همینه دیگه.

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۲:۲۵

ما بازیکنی از ارمنستان نمیخوایم. مسئله نژادپرستی نیست و این کاملا واضحه. تیموریان هم ارمنی بود. چرا هیچ اعتراضی نشد؟

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۰۲

سردار تکلیف دینیش انجام داد پس فردا میگین از اسرائیل هم بازیکن بیاریم

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۲۳

هموطنان عزیز ترکهای ایران بخاطرغصب قره باغ وکشتار مسلمانان وهمزبانان آذریمان توسط رژیم غاصب ارمنستان راضی به بازی کردن بازیکنی از این کشور متجاوز در شهر مان وتیممان نیستیم وحساب بازیکنای ارمنی کشور خودمان از آنها جدا میباشدمثلا آندو تیموریان دوسال در تیم ما بازی کرد وما هم تشویقش کردیم وهم دوستش داشتیم.اقدام سرداربه لغوتوافق هم فقط بخاطر دو دستگی نیفتادن بین تماشاگران بود.وخواهشا کسانی که از جزییات مخالفت مردم با این انتقال بی خبر هستند عجولانه قضاوت نکنند

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۱:۱۴

اندريانيك ايراني است نه اهل ارمنستان. دقت كنيد اعتراض مردم به قوميت اين بازيكن جديد نيست به كشور اوست. ايشان عضو تيم ملي كشوري هستند كه يك پنجم خاك اذربايجان را اشغال كرده و دست به جنايت هاي غير قابل انكاري مانند كشتار خوجالي زده و اين اعتراض در حقيقت اعتراض به اشغال و جنايت است. شبيه آنچه كه گاهي فعالان حقوق بشر در دنيا در برابر اسراييل انجام ميدهند، مثل كمپين بايكوت اسراييل در اروپا. اگر به تبريز تشريف ببريد به راحتي ارامنه را خواهيد ديد كه مغازه و كسب و كار و كليسا دارند و مردم خيلي با احترام

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۱:۳۹

ارمنستان اشغالگر است، و اارضي مسليمن را اشغال نموده است. از نظر ما تركهاي آذري ارمنستان و اسرائيل در يك صف هستند. ممنون از آقاي آجرلو لطفا كساني كه طرفدار تراختور نيستند كاسه داغ تر از آش نشوند

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۲۳ ۱۴:۰۰

این موضوع از هر جهت که به آن نگاه بکنیم اشکال دارد و به نظر من وزیر ورزش باید پاسخ دهد وزیر دفاع و همچنین وزیر خارجه و همه مسئولین این کار یک زنگ خطر بسیار بزرگ است اگر از نظر امنیت ملی و کیان کشور به آن نگاه بکنیم . رفتاری نژاد پرستانه است . کسانی هم که اعتراض کردند بدانند جنگ ترکیه و آذربایجان با ارمنستان به مردمی که در مرز ایران زندگی میکنند ربطی ندارد اگر هم به دنبال ربطش میگردند در ایران جای ندارند

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۲۳ ۲۰:۴۶

این عمل در جهت عکس و خلاف کمک به ایجاد فضای دوستی میان اقوام است. فکر میکنم خیلی از هم وطنان آذری هم مخالف این اقدام باشند.

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۲۴ ۱۰:۰۹

رفتار بسیار زشتی انجام دادن . باعث شرمساریه. با نظر کامکار موافقم. مسئولان باید رسیدگی و برخورد کنند