• یکشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 95020502218

وزیر نفت:

دونرخی شدن قیمت بنزین فساد می‌آورد

دونرخی شدن قیمت بنزین فساد می‌آورد

وزیر نفت با حمایت از تک نرخی بودن قیمت بنزین گفت: اگر مجلس دو نرخی بودن قیمت بنزین را تصویب کند و قانون شود دولت مکلف به اجرای آن خواهد بود.

وزیر نفت با حمایت از تک نرخی بودن قیمت بنزین گفت: اگر مجلس دو نرخی بودن قیمت بنزین را تصویب کند و قانون شود دولت مکلف به اجرای آن خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بیژن زنگنه درباره دو نرخی بودن قیمت بنزین با اشاره به این که موافق بنزین دو نرخی نیست، اعلام کرد: دو نرخی بودن قیمت بنزین فساد می آورد و وزارت نفت نه تنها به دو نرخی بودن قیمت بنزین بلکه با دو نرخی بودن هیچ فرآورده نفتی موافق نیست.

وی با بیان این که البته اگر مجلس این موضوع را تصویب کند دولت ملزم به اجرای آن است درباره این که آیا دولت طرح اصلاحی درباره بنزین دو نرخی ارائه می دهد، تصریح کرد: هنوز در این زمینه بحثی نشده است.

براساس گزارش وزارت نفت، مدیرشرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی هم پیشتر در این زمینه گفته بود: چنانچه مجلس و دولت تصمیم بگیرند؛ ملزم هستیم بنزین را دو نرخی و با کارت توزیع کنیم.

عباس کاظمی افزوده بود: با توجه به شرائط کنونی پیشنهادمان تک نرخی ماندن بنزین است و دلیلی نمی بینیم که بنزین چند نرخی عرضه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۲:۲۹

اگر مازاد مصرف مشمول عوارض وماليات شود ولي اين عوارض وماليات ساليانه توسط شهرداري ها يادارايي بااستفاده ازاطلاعات کارت سوخت دريافت شود ونه درزمان خريد بنزين وبه مصارفي که مجلس تعيين کرده برسد آنوقت فساد ندارد ودونرخي شدن بنزين نيز تلقي نميگردد

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۳:۲۷

منم موافقم که دو نرخي شدن فساد آوره ولي اصولا بايد ماليات بر مصرف سوخت جدي گرفته بشه چون بهترين راه براي کاهش مصرف و همچنين کمک به اقتصاد هستش