• یکشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95012207875
  • خبرنگار : 90111

انریکه: نیازی به گریه و زاری نیست

انریکه: نیازی به گریه و زاری نیست

سرمربی بارسلونا بعد از شکست برابر رئال سوسیداد اعلام کرد با وجود کاهش امتیاز نیازی به ناراحتی بیش از حد هواداران وجود ندارد.

سرمربی بارسلونا بعد از شکست برابر رئال سوسیداد اعلام کرد با وجود کاهش امتیاز نیازی به ناراحتی بیش از حد هواداران وجود ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، بارسلونا برای سومین هفته پیاپی امتیاز از دست داد. آبی‌اناری‌ها که در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفتند و با یک گل تن به شکست دادند تا دومین شکست خود را تجربه کنند.

شاگردان انریکه در حالی در این بازی تن به شکست دادند که هم اتلتیکو مادرید و هم رئال مادرید برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کردند و اکنون این دو تیم مادریدی با آبی‌اناری ها در صدر جدول رده بندی به ترتیب سه و چهار امتیاز اختلاف دارند. این در حالی است که تا پایان لیگ 6 بازی دیگر باقی مانده است.

لوییس انریکه در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که این احتمال وجود دارد که تیمش جام قهرمانی را از دست بدهد. سرمربی بارسلونا اظهار کرد: در نیمه نخست، بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتیم و دروازه ما باز شد. متاسفانه برای سومین بازی پیاپی امتیاز از دست دادیم و فاصله ما با تیم های تعقیب کننده بسیار کم شد اما خوشبختانه هنوز در صدر جدول رده بندی جای داریم و این خوشحال کننده است.

او ادامه داد: در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار داشتیم. فرصت های زیادی را روی درواره حریف خلق کردیم اما سنگربان آنها شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و اجازه خودنمایی را به مهاجمان ما نداد. باید بگویم بارسلونا به هیچ وجه مستحق شکست در دیدار امشب نبود.

سرمربی بارسلونا درباره این سوال که آیا بارسلونا خطر را بعد از این شکست احساس می کند، پاسخ داد: لالیگا با این شکست ما بسیار جذاب و هیجان انگیز شده است. دیگر هر احتمالی وجود دارد. با این حال هنوز در صدر جدول رده بندی جای داریم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا این صدرنشینی را حفظ کنیم. در چنین شرایطی دلیلی ندارد که شروع به گریه و زاری کنیم چراکه بازیکنانی در اختیار داریم که می توانند خود را نجات دهند و رو به جلو حرکت کنند.

انریکه در پایان سخنان خود درباره تیم رئال سوسیداد هم گفت: آنها بازی دفاعی صرف را در دستور کار خود قرار دادند. اگر قرار باشد که بارسلونا شکست بخورد، دوست دارم برابر تیمی باشد که فوتبال بازی کند. اکنون دیگر باید این دیدار را فراموش کنیم. دیدار بسیار حساسی برابر اتلتیکو مادرید داریم و سه روز بعد از آن هم در لالیگا با والنسیا بازی داریم. به حمایت هواداران خودی نیاز داریم. امیدوارم که آنها ما را تنها نگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha