• یکشنبه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95011503603
  • خبرنگار : 71549

پیکه: باید نخستین شکست خانگی را بپذیریم

پیکه: باید نخستین شکست خانگی را بپذیریم

مدافع بارسلونا پس از شکست برابر رئال مادرید در نوکمپ اظهار کرد تیمش باید نخستین شکست خانگی را پذیرا باشد.

مدافع بارسلونا پس از شکست برابر رئال مادرید در نوکمپ اظهار کرد تیمش باید نخستین شکست خانگی را پذیرا باشد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از آس، بارسلونا در هفته‌ سی و یکم لالیگا در نوکمپ دو بر یک مغلوب ر‌ئال‌ ماد‌رید شد. ابتدا جرارد پیکه دروازه سفید پوشان را باز کرد و سپس کریم بنزما و کریستیانو رونالدو، دو گل برای مادریدی‌ها به ثمر رساندند. سرخیو راموس هم در دقیقه 84 اخراج شد.

جرارد پیکه پس از این بازی گفت: نمی دانستیم با یک یار بیشتر چگونه بازی کنیم. پیش از اخراج راموس، پنج دقیقه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. نتیجه‌ دو بر یک به پایان رسید. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم اما آنها گلزنی کردند و مستحق پیروزی بودند.

مدافع بارسلونا در ادامه اظها‌ر کرد: بازی سه‌شنبه برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد و در لالیگا شانس زیادی برای قهرمانی داریم و به همین دلیل باید آرام باشیم. باید اشتیاق پیروزی داشته باشیم. همچنین همیشه نمی‌توان پیروز شد. اولین شکست خانگی را تجربه کردیم و باید آن را بپذیریم.

این بازیکن اسپانیایی افزود: می‌خواستیم پیروز میدان باشیم اما نتوانستیم. با تمام وجود بازی کردیم ولی نتوانستیم ضربات را به سمت دروازه بزنیم. شکست سنگینی متحمل شدیم اما در وضعیت خوبی به سر می‌بریم.

پیکه در مورد داوری گفت: داور می خواست به بهترین شکل ممکن قضاوت کند و فکر می‌کنم او توانست بازی را به خوبی کنترل کند.

پیکه درباره گلزنی‌اش اظها‌ر کرد: بدشانسی بود که گلم بی تاثیر ماند. تلاش کردیم به بهترین نحو ممکن در دفاع و حمله بازی کنیم. دو ماه از مسابقات باقی‌ مانده است و نباید نزول داشته باشیم چون در موقعیت منحصر به فردی قرار داریم و باید این چنین ادامه دهیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha