• شنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94101910408

درسی که پرسپولیس به فوتبال امارات داد

درسی که پرسپولیس به فوتبال امارات داد

مسوولان باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات هتاکانه مسوولان فوتبال امارات تصمیم به لغو اردوی این تیم در دوبی گرفتند.

مسوولان باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات هتاکانه مسوولان فوتبال امارات تصمیم به لغو اردوی این تیم در دوبی گرفتند.

به گزارش ایسنا، پس از اظهارات خارج از عرف رییس فدراسیون فوتبال امارات بود که رسانه‌ها به درستی از باشگاه پرسپولیس خواستند تا در پاسخ به این ادعاها اردوی خود را در دوبی لغو کند. تنها ساعتی پس از انتشار این گزارش، مسوولان باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن منافع ملی به جای منافع باشگاهی اعلام کردند که اردوی پرسپولیس در این کشور لغو می‌شود.

تصمیم باشگاه پرسپولیس از آنجایی مهم ارزیابی می‌شود که اگر قرار به برگزاری این اردو در امارات بود، مسوولان فدراسیون فوتبال امارات در ادامه افکار توهمی خود به این جمع‌بندی می‌رسیدند که تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران- به ویژه تیمی چون پرسپولیس- برای آماده‌سازی خود محتاج این کشور کوچک است اما این تصمیم بار دیگر به آنها ثابت کرد که برای ایرانی‌ها منافع ملی بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد.

اکنون بر اساس تصمیمی که مسوولان باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ گرفته‌اند قرار است قرمزهای پایتخت تعطیلات نیم فصل را در تهران سپری کنند. در این شرایط باید با در اختیار دادن بهترین امکانات موجود در تهران به تیم پر هوادار پرسپولیس کمک کرد تا بهتر خود را مهیای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۹ ۱۲:۰۶

كاش اين بازيكن ها هم نميرفتن و كسي جلوشون را ميگرفت كاش،،،

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۹ ۱۴:۳۸

سياست هاي ضد ايراني امارات از ابوظبي ديکته ميشود و به دوبي ربطي ندارد. دوبي از قديم روابط خوبي با ايران داشته و در زمان تحريم ها هم تنها راه تجارت براي ايران بود. البته بايد در مقابل زياده خواهي اماراتي ها ايستاد ولي از راه درست.

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۹ ۱۸:۲۲

دوبي بخشي از خاک اماراته و ابوظبي هم پايتخت امارات . در نتيجه دولت ابوظبي هر تصميمي بگيره دوبي بايد ازش پيروي کنه

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۹ ۱۵:۴۱

آخه کدام درس؟ اين نرفتن بدليل اينه که پول ندارن که برن، حالا با يک تير دو نشون زدن: 1-حفظ ته مونده حساب باشگاه 2-القاي اين فکر: داريم از حيثيت کشورمون دفاع ميکنيم!

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۱۹ ۱۸:۳۶

بنا بر اظهار تاج، استق لال با 18 ميليارد هزينه ولخرج ترين تيم ليگه! اگه از پرسپوليس هم از اين حمايتا مي شد پول کافي داشت. يه بازي بليتش مجاني شد واسه پرسپوليس تازه اونم طبقه دوم، هرچي استق لالي بود شروع کرد به جوسازي که پرسپوليس اين پولا رو از کجا مياره!!!