• یکشنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94092212324
  • خبرنگار : 71518

برانکو: از تعطیلات به خوبی استفاده کردیم/ با همین بازیکنان به اهدافم می‌رسم

برانکو: از تعطیلات به خوبی استفاده کردیم/ با همین بازیکنان به اهدافم می‌رسم

سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش در تعطیلات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.

سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش در تعطیلات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد در چارچوب هفته‌ چهاردهم ر‌قا‌بت‌های لیگ برتر، گفت: بعد از تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم خودمان را برای مصاف با گسترش فولاد آماده کردیم. ما از فرصت تعطیلات استفاده کردیم و تمرینات خوبی را در کیش پشت سر گذاشتیم. در حال‌ حاضر همه بازیکنان در سلامت هستند و بازیکنان امیدمان هم به جمع ما برگشتند. در این دیدار تنها طارمی و علیپور را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

برانکو در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: در مورد تیم حریف باید بگویم که گسترش فولاد در کنار تیم استقلال خوزستان جزو پدیده‌های این فصل محسوب می‌شوند که خیلی خوب بازی می‌کنند و دارای یکی از بهترین دفاع‌های لیگ هستند. محمد نصرتی هم در خط دفاع این تیم عملکرد خوبی داشته است و همین به آنها بالاترین انگیزه را می‌دهد که به مصاف تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس بیایند. مطمئنا فردا (دوشنبه) ما گزینه پیروزی هستیم و تلاش می‌کنیم نتایج مثبتمان را همچنان ادامه دهیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: طبیعتا گسترش فولادی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود به مصاف پر‌سپولیس می‌آیند تا بهترین نتیجه‌ ممکن را کسب کنند. آن چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم این است که با انگیزه و انرژی بالا که در تمامی بازی‌ها از خود نشان داده‌اند به مصاف گسترش فولاد بروند. طبیعتا انتظار یک بازی خوب و پیروزی شیرین را دارم، اما حریف نباید با خود فکر کند که ما آنها را دست کم گرفته‌ایم.

برانکو درباره نبود دو مهاجم تیمش در بازی فردا نیز توضیح داد: همان طور که گفتم طارمی و علیپور را در اختیار نداریم، ولی دو الی سه مهاجم دیگر در تیم ما حضور دارند. این اولین و آخرین بازی ما نیست که بدون علیپور و طارمی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس همچنین در ادامه، تصریح کرد: گسترش فولاد با تمام میل و شوق و توانش به مصاف پر‌سپولیس می‌آید. ما گول برخی از حرف‌های حاشیه‌ای را نمی خوریم. آنها با هدف پیروزی به مصاف ما می آیند. البته چیزی هم برای از دست دادن ندارند و قطعا برای پیروزی به میدان می آیند. درباره بازی سایر تیم‌ها نیز باید بگویم که آن بازی برایم اهمیتی ندارد و فقط به دیدار تیمم مقابل گسترش فولاد فکر می‌کنم.

وی در ادامه درباره این که تیم حریف بازی بسته‌ای را ارائه می‌دهد، خاطر‌ نشان کرد: ما می دانیم که حریف بازی بسته‌ای را به نمایش می‌گذارد. آنها محکم و سازماندهی شده بازی می‌کنند و بازیکن بسیار خوبی به اسم محمد نصرتی در خط دفاعی تیمشان قرار دارد. آنها تا به حال فقط در 9 دیدار گل دریافت کرده‌اند و مقابل ذوب آهن به تساوی رسیدند. باید بگویم که بدون این که استحقاق باخت را داشته باشند برابر استقلال شکست خوردند. یک بازی سخت، محکم و خشن در انتظارمان است، اما این را می دانیم که آنها هر کاری می‌کنند که بازی را نبازند.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در نیم فصل چند بازیکن را برای پر‌سپولیس جذب می‌کند، عنوان کرد: من تا به حال چندین بار گفته‌ام که حداکثر اعتماد را به بازیکنانم دارم. در لیگ ایران بازیکنان خوب زیادی حضور دارند و می‌توانند به ما کمک کنند، ولی این بازیکنان را نمی‌توان جذب کرد، زیرا قراردادهای محکمی با باشگاه‌های خود دارند، ولی من بازیکنان خودم را قبول دارم. آنها به حق لباس پر‌سپولیس را بر تن کرده‌اند. با همین بازیکنان فکر می‌کنم که پر‌سپولیس به اهدافش خواهد رسید. طبیعی است که ما هو‌اد‌ا‌رانمان را شاد کنیم، اما پروسه انتخاب بازیکن مربوط به یک زمان خاصی نیست و اد‌ا‌مه‌ دارد. این پروسه هرگز متوقف نمی‌شود، زیرا پر‌سپولیس همیشه به دنبال بازیکنان بهتر است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که کارلوس کی‌روش اعتقاد دارد که بازیکنان در باشگاه‌هایشان به خوبی تمرین نمی‌کنند و به همین دلیل اردوهای متعددی را برگزار می‌کند. نظر شما در این باره چیست، بیا‌ن‌ کرد: من نمی‌توانم صحبت کسی را تفسیر کنم. کارلوس کی‌روش مربی بسیار با تجربه ای است که در بهترین باشگاه‌های دنیا کار کرده است. او در یکی از بهترین تیم‌های ملی دنیا یعنی پرتغال هم فعالیت داشته است. این مطلبی که شما عنوان کردید ارزیابی ایشان است. من نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم ، زیرا کار من این نیست. تمرکز من فقط بر روی پر‌سپولیس است و به دنبال این هستم که بازیکنانم را آماده‌تر کنم تا بازی‌های بهتری را انجام دهم. البته بازیکنان‌مان را هم باید برای تیم ‌ملی آماده کنیم.

برانکو در پایان درباره قر‌عه‌کشی یورو 2016 نیز، خاطر‌ نشان کرد: کرواسی در سخت‌ترین گروه قرار گرفته است. البته نسل طلایی کرواسی در حال‌ حاضر در تیم ‌ملی هستند و می‌توانند از گروه خود صعود کنند.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۹-۲۲ ۲۰:۱۶

يه جام كه پريد الان هم وضعيت خوبى نداريم چرا راست را باشگاه نميگه كه بى پولى نمى گذارد دو تا بازيكن خوب بگيريم اول فصل دارد براى نيم فصل اجرا ميشود

avatar
۱۳۹۴-۰۹-۲۲ ۲۲:۳۵

يک مصاحبه کاملا حرفه اي و حساب شده ...واقعا مربي بزرگيه اين برانکو ...