• چهارشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۴ / ۱۷:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94082012557
  • خبرنگار : 71184

رئیس کمیسیون حمایت از تولید و اجرای اصل 44 قانون اساسی:

سیاست‌های رونق بازار نباید به معنای غفلت از کیفیت باشد

سیاست‌های رونق بازار نباید به معنای غفلت از کیفیت باشد

رئیس کمیسیون حمایت از تولید و اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی گفت: سیاست‌های حمایتی از تولید و رونق بازار نباید موجب غفلت از کیفیت و رفع انحصار در تولید شود.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید و اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی گفت: سیاست‌های حمایتی از تولید و رونق بازار نباید موجب غفلت از کیفیت و رفع انحصار در تولید شود.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به سیاست‌های دولت برای کمک به رونق بازار که در مسیر اجرا قرار گرفته است، اظهار کرد: این سیاست‌ها، سیاست‌های تحریک تقاضاست که می‌تواند در کوتاه مدت موجب رونق شود اما به هیچ وجه در دراز مدت نمی‌تواند موثر و کارساز باشد و در دراز مدت باید از سیاست‌های تامین نقدینگی و ابزارهای‌های متنوع استفاده کرد.

وی افزود: در کشتار رونق بازار با اعطای وام و کارت‌های خرید باید به بحث کیفیت نیز توجه کرد و سیاست‌های افزایش کیفیت که در مجلس تصویب شد، توسط دولت اجرایی شود.

وی با تاکید بر توجه تولید کنندگان به بحث کیفیت گفت:‌ سیاست‌های حمایتی و تحریم گزارش‌های مختلف تا حدی می‌تواند به تولید کمک کند اما تولید کنندگان خود باید به فکر افزایش کیفیت و خدمات باشند تا بتوانند در بازار مصرفی باقی بمانند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید و اجرای اصل 44 قانون اساسی افزود:‌ اگر تولید ارتقا کیفیت نداشته باشد، وام و تسهیلات خرید هم نمی‌تواند مشکلی از تولید کنندگان حل کند و در نهایت بار اصلی بر دوش خود تولید کنندگان است که خود را از وضع فعلی خارج کنند و با ساماندهی به کیفیت و قیمت مسائل خود را حل کنند.

وی تصریح کرد: حمایت‌های مشروط دولت از تولید کنندگان و جایزه‌های کیفیت در شرایط فعلی که دولت به فکر رونق بازار افتاده بسیار موثر خواهد بود. ضمن این‌که بخش اعظمی از قوانین، قانون رفع موانع تولید و خروج از رکود نیز مربوط به رفع انحصار و کمک به کیفیت محصولات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha