• یکشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94081710231
  • منبع : نمایندگی مرکزی

عباس صلاحی:

برنامه‌ریزی‌های سازنده‌ حول محور اقتصاد مقاومتی ضروری است

برنامه‌ریزی‌های سازنده‌ حول محور اقتصاد مقاومتی ضروری است

نماینده مردم شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی به ترافیک طرح‌ها و لوایح مختلف در مجلس اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم توسعه باید نیازها و اولویت‌های شهرستانی نیز در نظر گرفته شود تا در نهایت در حوزه‌های مختلف استانی تحرک داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی به ترافیک طرح‌ها و لوایح مختلف در مجلس اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم توسعه باید نیازها و اولویت‌های شهرستانی نیز در نظر گرفته شود تا در نهایت در حوزه‌های مختلف استانی تحرک داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- عباس صلاحی در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: پس از تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن مصلحت نظام، منافع ملی، عنایات ویژه و تذکرات به موقع مقام معظم رهبری جهت اجرایی شدن آن در فضای پساتحریم، باید برنامه‌ریزی‌های موثر و سازنده‌ای حول محور اقتصاد مقاومتی انجام شود.

وی اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی و همگرایی جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیگیری مطالبات مردم نیاز داریم.

وی با اشاره به فضای حاکم بر کشور و تحریم‌های ظالمانه، تصریح کرد: ابلاغ دیرهنگام و محدود اعتبارات باعث شده است که اجرایی شدن طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای با توقف روبرو شود.

نماینده مردم شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس گفت: برای عملیاتی شدن پروژه‌ها بهتر است قوانین را به نفع مردم تقسیم کنیم.

وی در مورد بودجه سال 95 نیز اظهار کرد: لازم است فعالیت سازمان‌ها و ادارات از نظر کیفی و کمی بررسی شده و بر اساس نیازهای استان، برنامه‌ریزی برای بودجه سال 95 انجام شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز اظهار کرد: انتخابات نشاندهنده عزم ملی و یکی از نمونه‌های بارز مردم‌سالاری دینی است؛ امیدواریم انتخابات باشکوه با حضور اکثریت مردم برگزار شود و ناظرین و مجریان انتخابات از رای مردم صیانت کنند تا انتخابات با آرامش کامل برگزار شود.

صلاحی اشتغال و سرمایه‌گذاری را به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم در حوزه اشتغال دانست و گفت: با توجه به آمار بیکاری موجود، مجلس در راستای تحقق درخواست‌های مردمی در حوزه اشتغال از بودجه سال جاری چهار هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از یارانه‌ها را به حوزه اشتغال اختصاص داد که امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود از اعتبارات این حوزه بهره‌مند شویم. حمایت از تولید داخلی و تولیدکنندگان از ارکان اقتصاد مقاومتی است.

وی ابراز امیدواری کرد که حمایت‌ها در حوزه تولیدات کشاورزی و دامپروری شهرستان‌های استان عملیاتی شود؛ چراکه اکثریت افرادی که در روستاها زندگی می‌کنند در خط مقدم تولید جهت تولید مواد دامی و کشاورزی فعالیت می‌کنند و امیدواریم جهت اعطای تسهیلات و فروش محصولات با آنان همکاری شود تا توسعه همه‌جانبه در شهرستان‌ها را شاهد باشیم.

وی خواستار همت و تلاش همه‌جانبه جهت تخصیص اعتبارات به منظور احیا و بازسازی بافت فرسوده مدارس استان مرکزی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha