• شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۴ / ۰۲:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94080200264
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

با اشاره به نامه رهبری به رییس‌جمهور درباره برجام؛

زارعی:نامه رهبری درباره برجام نقشه راه حکیمانه دولت است

زارعی:نامه رهبری درباره برجام نقشه راه حکیمانه دولت است

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه مقام معظم رهبری درباره برجام نقشه راه عالمانه و حکیمانه مسئولان اجرایی و دولت برای اجرای برجام است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه مقام معظم رهبری درباره برجام نقشه راه عالمانه و حکیمانه مسئولان اجرایی و دولت برای اجرای برجام است.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره بهنامه رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور در مورد اجرای برجام، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نعمت ارزشمند، بی‌نظیر و بزرگی است که خداوند این نعمت را به جمهوری اسلامی عطاء کرده است و بیانات مقام معظم رهبری همواره راهگشای مسایل مختلف کشور بوده و خواهد بود.

وی اظهار کرد: نقش مقام معظم رهبری در هیچ نظام سیاسی دیگر دنیا وجود ندارد و کشورهای سراسر دنیا به علت فقدان رهبری واحد با مشکلات اساسی مواجهند و به علت نبود رهبر مسایل اصلی آن‌ها لاینحل مانده است.

وی خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مراحل مختلف برجام نصب العین و راهگشا بوده است و هر جا از نظرات ولی فقیه در دوران امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت کرده‌ایم سرانجام کار موفقیت‌آمیز ، عزتمندانه و سرافرازانه بوده‌ است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: درباره برجام نیز مقام معظم رهبری در مراحل مختلف بنای راهنمایی و حرکت درست مسئولان اجرایی را داشتند. نامه مقام معظم رهبری درباره برجام با نگاه بلند و روشنگرانه، نقشه راه عالمانه و حکیمانه مسئولان اجرایی و دولت برای اجرای برجام است و باید گام به گام فرآیند برجام بر اساس این نامه طی شود.

وی ادامه داد: اگر مسئولان بر اساس این نامه حرکت کنند عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی را در پی خواهد داشت و دوستان نظام اسلامی را خوشحال می‌کنند. موفقیت، سعادت و عزت و سربلندی در عمل به فرامین مقام معظم رهبری در این نامه است.

وی اظهار کرد: در طول دوران مذاکرات همواره بدلیل ایستادگی و مقاومت ملت ایران و درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی شش ابرقدرت دنیا یک طرف میز مذاکره بودند و ایران اسلامی در طرف دیگر قرار داشت، خوشبختانه مذاکرات پیش رفت و منجر به توافق نامه و برجام شد. مسئولان باید با دقت و هوشمندی بر مراحل مختلف اجرای برجام از سوی کشورهای 1+5 نظارت کنند که انحرافی در این توفقنامه بوجود نیاید؛ چراکه ما در طول دوران بعد از انقلاب اسلامی همواره شاهد نیرنگ و حیله آمریکا و برخی کشورهای غربی بوده‌ایم؛ بنابراین ما باید با هوشیاری و دقت نظر مراقب باشیم تا اقدامی مغایر با مفاد توافقنامه و برجام و تعهدات ایجاد شده، انجام ندهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha