• یکشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94072616680
  • خبرنگار : 71132

کارخانه: دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی عزمی راسخ نشان دهد

کارخانه: دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی عزمی راسخ نشان دهد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که دولت عزمی راسخ برای اجرای اقتصاد مقاومتی از خود نشان دهد.

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که دولت عزمی راسخ برای اجرای اقتصاد مقاومتی از خود نشان دهد.

ابراهیم کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: مساله اقتصاد مقاومتی یک استراتژیک راهبردی اقتصادی برای جمهوری اسلامی است و همانطور که رهبری تاکید کردند جامعه ما در هر شرایطی نیاز به اقتصاد مقاومتی دارد تا بتواند روی پای خود بایستد و بر توانمندی‌ها و مزیت‌های داخلی کشور اتکا کند تا در قبال تهدیدهای دشمن مقاوم باشد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد اساسی و پایدار است که دولت باید در هر شرایطی قدرت مدیریتی و برنامه‌ریزی خود را به طور هدفمند در راستای آن بسیج کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: وظیفه مجلس شورای اسلامی نیز قانون‌گذاری است و یقینا هر نوع لایحه‌ای که به استحکام اقتصاد مقاومتی کمک کند مجلس نیز نهایت همکاری را با آن خواهد داشت؛ همچنان که تا الان هم دولت هر لایحه‌ای در این باره داشته مجلس آن را مصوب کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر لزوم وجود عزم ملی هماهنگ و هدفمند در دستگاه‌های اجرایی دولت در رابطه با اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی نتوانستند برنامه منطبق با اقتصاد مقاومتی را پایه ریزی کنند؛ البته دولت نشست‌های متعددی در این رابطه داشته اما عملا نتوانسته اقتصاد مقاومتی را به مرحله اجرا در بیاورد بلکه بیشتر این موضوع به صورت حرف و برنامه‌ریزی روی کاغذ بوده است.

کارخانه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال 92 از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت عزمی راسخ برای اجرای اقتصاد مقاومتی که رکن رکین اقتصاد کشور است از خود نشان دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha