• یکشنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94061509568
  • خبرنگار : 71486

کرار ضمن عذرخواهی از مجیدی: هر چه باشگاه بگوید قبول می‌کنم

کرار ضمن عذرخواهی از مجیدی: هر چه باشگاه بگوید قبول می‌کنم

هافبک عراقی استقلال ضمن ابراز ندامت از آنچه در اردوی تیمش رخ داد، گفت که هر چه باشگاهش درباره او تصمیم بگیرد به آن اعتراضی نمی‌کند.

هافبک عراقی استقلال ضمن ابراز ندامت از آنچه در اردوی تیمش رخ داد، گفت که هر چه باشگاهش درباره او تصمیم بگیرد به آن اعتراضی نمی‌کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، جاسم کرار پس از پایان جلسه‌اش با مسئولان باشگاه استقلال گفت: باشگاه مثل یک خانواده‌ است. یک سوء‌تفاهم بین من و مجیدی پیش آمد و سوء‌تفاهم در یک خانواده‌ طبیعی است. از مجیدی و سایر مربیان استقلال، همه مسئولان، بازیکنان و هو‌اد‌ا‌ران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که دیگر مشابه این اتفاق رخ ندهد.

وی افزود: از شما رسانه‌ها می‌خواهم که مشکلات کوچک را بزرگ نکنید. نباید به یک باره یک خبر به این سرعت پخش و به آن دامن زده شود. هر چه دارم از خبرنگاران است آنها من را معروف کردند و هویتم از تماشاگران است. به خاطر عشقی که به استقلال دارم تا آخر فصل تحمل می‌کنم اگر پول بدهند که چه بهتر اگر ندهند هم عیبی ندارد؛ چرا که من در یک تیم بزرگ و مردمی بازی می‌کنم.

هافبک عراقی استقلال گفت: صراحتا بگویم که پرویز مظلومی را دوست دارم و همه تلاشم را می‌کنم که برای استقلال به میدان بروم و مثمرثمر باشم. در حال‌ حاضر هر چه باشگاه بگوید قبول می‌کنم و امیدوارم که مشکلم حل شود. حاضرم تلاش بیشتری برای تیمم انجام دهم.

کرار ا‌ضافه‌ کرد‌: یک نکته دیگر این است که کاش بعضی وقت‌ها رسانه‌ها مشکلات بازیکنان را ببینند. من هر روز هتل عوض می‌کنم ولی همه این سختی‌ها را به خاطر تماشاگران استقلال نادیده می‌گیرم. وقتی یک بازیکن از خارج می‌آید باید امکاناتش را داشته باشد.

جاسم کرار همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: من دوست دارم هرچه سریعتر مشکلم حل شود تا به استقلال کمک کنم. در حال حاضر منتظر تصمیم کمیته انضباطی و آقای افشارزاده هستم تا کارم را آغاز کنم. من بار دیگر لازم می دانم از هواداران، مسئولان، مربیان و بازیکنان استقلال بابت رفتارم عذرخواهی کنم و مطمئن باشید دیگر چنین رفتاری را از من نمی‌بینید.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha