• شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94052413469
  • خبرنگار : 30054

محور تبلیغات تولیدکنندگان درهای ساختمانی چه بود؟

محور تبلیغات تولیدکنندگان درهای ساختمانی چه بود؟

تولیدکنندگان در‌های چوبی ساختمان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی این صنعت حضور پررنگی داشتند.

تولیدکنندگان در‌های چوبی ساختمان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی این صنعت حضور پررنگی داشتند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ضدسرقت، ضد آب، ضد حریق، ویژگی مشترک تبلیغ محصولات موجود در نمایشگاه بود؛ در کنار این تولیدکنندگان محصولات مختلف در این حوزه صنعت ساختمان بر زیبایی، استحکام، زیرسازی فلزی و ضد ضربه بودن و همچنین نوآوری در طرح‌ها تاکید می‌کردند.

شرکت سازه‌های چوبی عرب‌زاده اصفهان، با در‌های ضد آب با طرح‌های هنری مدرن و تلفیق مدرن و سنتی، سرویس چوبی آشپزخانه و نماهای چوبی داخل منزل به نمایشگاه آمده بود.

پایا کامپوزیت دُر نیز در طراحی غرفه‌اش درهای ضد سرقت کامپوزیت ضد آب را زیر دوش آب قرار داده بود. این برند درهای خود را با 20 سال گارانتی عرضه می‌کند.

پرستیژ، در تبلیغات خود بر روی کوتاه‌ترین زمان تحویل کالا تاکید کرده بود؛ دژینه، نماینده رسمی تون‌اپ ترکیه، کالاها را در نمایشگاه به ریال ارائه کرده بود؛ این در حالی است که خارج از نمایشگاه خرید کالا از این برند با دلار انجام می‌شود.

ستاک چوب دنیز، نیز در این نمایشگاه درهای ضدسرقت با نمای سنگ و چوب ارایه کرده بود.

آریادر، کالاهای خود را با 7 درصد تخفیف ویژه و نصب رایگان در نمایشگاه عرضه کرد.

SNN برندی بود که علاوه بر درهای اتاق و داخل منزل، انواع طرح‎های کمد دیواری را به نمایشگاه آورده بود.

سهند چوبان، علاوه بر انواع مدل‌های در، شیشه‌های تزئینی جدیدی را در نمایشگاه عرضه کرده بود. این شیشه‌های طرح‌دار در دیوارهای آجرنمای داخل ساختمان کاربرد دارند.

گروه صنعتی سعادت، با برند رویال، از مجلل‌ترین درهای ورودی ساختمان و ویلا در نمایشگاه رونمایی کرده و طرح‌هایی رسمی برای سرویس آشپزخانه به نمایش گذارده بود.

در این میان شاید یکی از متفاوت‌ترین در‌های موجود در نمایشگاه، متعلق به صنایع فلزی هشتمین نور بود. درهای فلزی ضد سرقت مناسب برای باغ، ویلا و حیاط و هم‌چنین نرده در طرح‌های هنری از جمله کالاهای این برند بودند.

«سلفی بگیر، جایزه بگیر» بر ورودی غرفه تاپکو خودنمایی می‌کرد. پنجره‌های دوجداره این برند با قاب طرح چوب و مدل‌های سنتی ایرانی با شیشه‌های رنگی طراحی شده بود و جایزه سلفی گرفتن نیز، کمک‌هزینه تعویض پنجره و 30 جایزه 2 و یک میلیون ریالی بود.

علاوه بر برندهایی چون آذرقاپو از اصفهان، آلتین درب ماد، چوب و شیشه دژادرب، نیک‌افرا، کاوه‌درب از کرج و درب معتقد از تبریز نیز حضور چشمگیری در نمایشگاه پانزدهم داشتند. حضور چند تولیدکننده برجسته در چوبی از سلماس، از نکات دیگر نمایشگاه بود.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، 18 تا 21 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha