• چهارشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94020201049
  • منبع : مطبوعات

ساعت شنی عمو قناد برای حمایت از بی‌خانمان‌ها

ساعت شنی عمو قناد برای حمایت از بی‌خانمان‌ها

مجید قناد با پیوستن به جریان «سین هشتم؛ سرپناه» ساعت شنی برنامه تلویزیونی خود را برای حمایت از بی‌خانمان‌ها هدیه می‌کند.

مجید قناد با پیوستن به جریان «سین هشتم؛ سرپناه» ساعت شنی برنامه تلویزیونی خود را برای حمایت از بی‌خانمان‌ها هدیه می‌کند.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، قناد که سال‌هاست برنامه‌های گوناگون تلویزیونی را برای گروه سنی کودک و نوجوان اجرا می‌کند، برای حضور در چالش «سین هشتم؛ سرپناه» اعلام آمادگی کرد تا در کنار دیگر هنرمندان، از ایجاد سرپناه برای بی‌خانمان‌ها حمایت کند.

او در نوشتاری که درباره دلایل همراهی خود با این حرکت نوشته، آورده است:

«سین هشتم سر پناه

پدرها و مادرهای گرامی آیا می‌دونستید که در همین نزدیکی انسان‌هایی روزگاری می‌گذرانند که سر پناهی ندارند؟

شاید باورش سخت باشه اما پانزده هزار خانواده بی‌سرپناه در همین شهر هستند.

شاید نمی‌دونستیم ولی با حرکت خوب گروهی از دوستان و هنرمندان عزیز حالا می‌دونیم.

من هم از طریق دوست هنرمندم رضا کیانیان در جریان این حرکت نیکو قرار گرفتم و با اهدای ساعت شنی برنامه‌ام به این حرکت پیوستم.

زمان زود می‌گذره و عمرمون کوتاهه. فرصتمون برای اینکه اثر خوبی از خودمون در این دنیا به جا بگذاریم، کمه بیاید دست به دست هم بدیم و سرپناهی برای بی سرپناهان بسازیم. ان‌شاءالله»

قناد ساعت شنی برنامه تلویزیونی «مسابقه کوچک» را که سال 75 نزدیک به 100 برنامه تلویزیونی نوروزی و تابستانی با آن ضبط شده است، به سین هشتم هدیه می‌کند.

«سین هشتم سرپناه» حرکتی است که سال گذشته از سوی هنرمندان برای حمایت از مردم بی‌خانمان آغاز شد.

چهره‌هایی مانند جمشید مشایخی، رخشان بنی اعتماد، بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، حسین پاکدل، فاطمه معتمد آریا، پرویز پرستویی، حمید جبلی، شمس لنگرودی، فرشته طائرپور، حبیب رضایی، نیکی کریمی، بهرام رادان،کمال تبریزی، عاطفه رضوی، مهناز افشار، افشین هاشمی، سهراب پورناظری، رضا یزدانی، پریوش نظریه، علی زند وکیلی، بهنام بهزادی، احسان کرمی، ایوب آقاخانی، چیستا یثربی، آناهیتا همتی، رحمت امینی، حافظ احمدی، سیروس برزو و ... با اهدای بخشی از جوایز یا آثار هنری خود از بی‌خانمان‌ها حمایت می‌کنند.

تمام آثار و جوایز هنری در قالب یک مجوعه و بدون قیمت‌گذاری به حامیان مالی برنامه فروخته می‌شود؛ ضمن اینکه همه این آثار در قالب یک موزه نگهداری خواهند شد.

پایان»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha