• یکشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93011703804
  • خبرنگار : 99999

کفاشیان: پروین گفت، بازیکنان پول نگیرند می‌بازند!/ آنها بیشتر از اکثر تیم‌ها پول گرفته‌اند

کفاشیان: پروین گفت، بازیکنان پول نگیرند می‌بازند!/ آنها بیشتر از اکثر تیم‌ها پول گرفته‌اند

رئیس فدراسیون فوتبال ارسال نامه یا نوشته از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص شروط پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ارسال نامه یا نوشته از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص شروط پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان،‌ علی کفاشیان سه شرط وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها را ‌کذب خواند و گفت: «در دیداری که با پروین و پنجعلی داشتم چند راهکار برای برون‌رفت باشگاه پرسپولیس از بحران ارائه کردم که ربطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد و تاکید کردم وضع مالی پرسپولیس در بحث پرداخت بازیکنان و کادر فنی باید شفاف و روشن باشد.»

رئیس فدراسیون فوتبال مبلغ مورد بحث برای پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان را کمکی از سوی فدراسیون دانست و گفت: «طبق قانون وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند هیچ مبلغی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهد و این پول متعلق به فدراسیون است و باید با روشن شدن میزان دقیق دریافت بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود و اینطور نباشد که بازیکنی پنجاه درصد گرفته باشد و یک بازیکن بیست درصد یا کادر فنی اکثر مبلغ خود را دریافت کرده باشد. البته بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید از بازیکنان اغلب باشگاه‌های لیگ برتر دریافتی بیشتری داشته‌اند.»

کفاشیان بازی کردن به شرط گرفتن پول را منطقی غیر ورزشی دانست و گفت: در جلسه با آقایان پروین و پنجعلی همین موضوع از طرف این دوستان مطرح شد که اگر پول نرسد ممکن است تیم ببازد یا بچه‌ها بد بازی کنند که همان جا به صراحت اعلام کردم و اعلام می‌کنم هرکسی چنین بحثی مطرح کند باید با فوتبال خداحافظی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۱:۳۲

خدايا کي اين رييس فدراسيون خندان ميره يک آدم با اراده مسوليت فدراسيون فوتبال رو به عهده ميگيره !

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۲:۰۳

مگه پرسپوليس به تو ربطي داره ؟؟؟؟ به خدا من به کارا اين فدراسيون موندم. مگه تو کي!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۲:۵۹

وقتي بازيکن قراردادي با يک باشگاه مي بنده طرفين موظف به عمل به آن هستند و باشگاه پرسپوليس و يا هر باشگاه ديگري بايد به تعهداتش در قبال بازيکن عمل نمايد و اين موضوع ربطي به فدراسيون فوتبال ندارد .

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۳:۰۲

اقاي کفاشيان توچندماه بهت حقوق ندن صدات در نمياد ؟ خدايش مياد يا نه؟ بعدش درست يا غلط حقوق فوتباليست ها به کنار مگه از اول باشگاه صاحب نداشت؟!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۳:۲۳

داداش تبريزي. باشگاه زير نظر فدراسيون و وزارت ورزش هست يعني متولي باشگاه اونا هستن يعني دولت حساب کتاب باشگاه زير نظرش هست!!!!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۳:۳۷

هيچي ديگه يكي بياد اينو بگيره. وزارت ورزش چون نمي تونسته مستقيم به پرسپوليس پول بده داده فدراسيون بده حالا مي گه كمك فدراسيون و براي باشگاه تعيين تكليف مي كنه و ... نه آقا جون ملت جبگر نيستن شما مي خواي بگي اگه ما به استقلال كمك كرديم (نكونام و اندو) به پرسپوليسم مي كنيم ولي مردم ميدونن شما چشم ديدن پرسپوليس و دايي ندارين البته كلا با فوتبال پر طرفدار مشكل داريد اگرم به استقلال كمك كرديد به خاطر قلعه نوعي كه آدم خودتون هست

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۱۷ ۱۵:۰۴

درود بر کفاشيان همين پوليم که تا حالا بهشون دادن از سرشون زياده