• یکشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92063119722

فوتبال ساحلی ایران فردا برای صعود به یک‌چهارم می‌جنگد

فوتبال ساحلی ایران فردا برای صعود به یک‌چهارم می‌جنگد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تنها یک قدم تا حضور در جمع هشت تیم برتر جام جهانی فاصله دارد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تنها یک قدم تا حضور در جمع هشت تیم برتر جام جهانی فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران صبح فردا در سوین دیدار خود در جام جهانی تاهیتی در حالی به مصاف اوکراین می‌رود که در صورت پیروزی برابر این تیم می‌تواند در مرحله بعد حضور پیدا کرده و در بین هشت تیم برتر جام حضور پیدا کند.

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران که در اولین بازی خود برابر برزیل با نتیجه 4 بر یک شکست خورده بود، در دومین دیدار با پیروزی 5 بر 3 در مقابل سنگال، حالا می‌تواند امیدوار باشد تا در صورت کسب نتیجه مقابل اوکراین از گروه خود بالا بیاید.

تیم ایران در نخستین دیدار خود برابر قهرمان جهان با وجود عملکرد خوب، تن به شکست داد. تیم ایران در 12 دقیقه نخست بازی برابر و پایاپایی را در مقابل برزیل ارائه کرد و علی‌رغم دریافت یک گل موفق شد تا بازی را در وقت نخست به تساوی بکشاند، اما در 12 دقیقه دوم ایران بازی چندان خوبی را نجام نداد و دو بار دروازه ایران در این وقت گشوده شد. اما در 12 دقیقه پایانی نیز ایران با وجود ارائه یک بازی خوب و با برنامه گل چهارم را دریافت کرد و در پایان با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد.

اما ایران در دومین دیدار خود در برابر قهرمان آفریقا یک بازی برتر انجام داد و در نهایت با نتیجه 5 بر 3 حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشت. ایران در 12 دقیقه اول با ارائه یک بازی منظم و خوب با نتیحجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. در 12 دقیقه دوم این سنگال بود که بازی هجومی‌تری را انجام داد و دو گل خورده را جبران کرد و وقت دوم با نتیجه 2 بر2 به پایان رساند. اما ایران در 12 دقیقه پایانی ایران با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید تا در نهایت این دیدار با پیروزی 5 بر 3 به نفع ملی پوشان ایران به پایان رسد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در جام جهانی 2011 ایتالیا با 3 شکست به کار خود پایان داده بود اینک امیدوار است تا بتواند با حضور در جمع هشت تیم برتر خاطره تلخ حذف در جام جهانی گذشته را فراموش کند.

جدول گروه C این رقابت‌های به شرح زیر است:

تیم بازی برد باخت تفاضل گل امتیاز
برزیل 2 2 0 5+ 6
ایران 2 1 1 1- 3
سنگال 2 1 1 1- 3
اوکراین 2 0 2 3- 0

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha