• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92053017854
  • منبع : نمایندگی خوزستان

فرزاد حاتمی: نمی‌خواهیم نوار پیروزی‌هایمان قطع شود

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید می‌خواهیم در دیدار با استقلال خوزستان به گونه‌ای بازی کنیم که نوار پیروزی‌هایمان قطع نشود.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید می‌خواهیم در دیدار با استقلال خوزستان به گونه‌ای بازی کنیم که نوار پیروزی‌هایمان قطع نشود.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این دیدار به خاطر این‌که دربی است حساسیت خاص خود را دارد و ما می‌خواهیم در این دیدار به گونه‌ای بازی کنیم که نوار پیروزی‌هایمان قطع نشود. با احترامی که برای عبدالله ویسی و باتجربه‌های این تیم ازجمله سهراب بختیاری‌زاده قایل هستم، ما باید سه امتیاز این بازی را به دست آوریم تا روند رو به رشد خود را ادامه دهیم که امیدوارم به همین صورت هم شود.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که خدا را شکر بازیکنان تیم سر حال هستند، گفت: شرایط‌مان خوب است و برای دیدار روز جمعه آماده هستیم تا یک بازی خوب، روان و تماشاگرپسند را ارایه دهیم. تیمی که برد می‌خواهد باید هدف داشته باشد و فولاد نیز هدفی را دنبال می کند که البته امیدوارم دچار غرور کاذب نشویم و این پیروزی‌ها ما را مغرور نکند تا بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

حاتمی درباره تیم استقلال خوزستان نیز خاطرنشان‌کرد: این تیم ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است و معتقدم دچار بدشانسی شده که اگر به این صورت نمی‌شد، اکنون در میانه‌های جدول جای داشت. به هر حال امیدوارم استقلال طی هفته‌های آینده بتواند امتیاز جمع کند و تا پایان لیگ در میانه‌های جدول قرار داشته باشد. این تیم کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه بسیار خوبی دارد که می توانند تیم را جمع کنند. امیدوارم استقلال خوزستان در ادامه بتواند امتیازهای خوبی به دست آورد و امسال با قرار گرفتن در یکی از جایگاه‌های هفتم و یا هشتم به کار خود پایان دهد تا سال آینده بهتر کار کند.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که نتیجه داربی را باتوجه به جایگاه فعلی فولاد و استقلال چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: اصلا نمی‌توان تیم برنده را تشخیص داد. هفته گذشته فجرسپاسی توانست سپاهان اصفهان را شکست دهد. به نظرم نه تنها نتیجه این دیدار بلکه نتایج بازی‌های دیگر هم قابل پیش‌بینی نیست و قبل از پایان 90 دقیقه فوتبال نمی‌توان گفت بازی به سود کدام تیم به پایان خواهد رسید. معتقدم نتایج قابل پیش‌بینی نبوده و نخواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha