• چهارشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 92051609138
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

/گزارش/

خبرنگار پیشکسوت کرمانشاه در بستر بیماری است ...

خبرنگار پیشکسوت کرمانشاه در بستر بیماری است ...

ایسنا/کرمانشاه در آستانه روز خبرنگار(17 مرداد) قرار داریم که اطلاع یافتیم این روزها یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه استان کرمانشاه به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

در آستانه روز خبرنگار(17 مرداد) قرار داریم که اطلاع یافتیم این روزها یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه استان کرمانشاه به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، روز خبرنگار یادآور روز کسانی است که تلاش می‌کنند تا شما آگاه باشید. آگاه از حال و روز زمانه، آگاه از بازار و وضعیت کسب و کار، آگاه از سیاست و رییس جمهور آینده و گذشته، آگاه از مذاکرات 1+5، آگاه از ورزش، قهرمانان و پهلوانان، آگاه از وضعیت هنر و هنرمندان، آگاه از جرم و جنایت، آگاه از امنیت و آرامش، آگاه از جنگ و خونریزی، آگاه از صلح و سازش، آگاه از مناطق محروم و دور دست، آگاه از وضعیت زلزله زدگان، آگاه از وضعیت آوارگان، آگاه از ....

روز کسانی که به شما می‌گویند، یارانه‌تان به حسابتان ریخته شد، کارت سوخت‌تان شارژ شد، کارت ملی‌تان را تعویض کنید، ورزش کنید تا سلامت باشید، راه بروید تا طول عمرتان افزایش یابد، از کجا بروید که ترافیکش روان است و از کجا نروید که طرح ترافیک است، چه کار کنید که انتخاب رشته خوبی داشته باشید، شیر بخورید که مفید است، نمک نخورید که مضر است و ....

خلاصه اینکه روز خبرنگار، روز خبرنگار است!

و این‌ها را گفتم تا بهانه‌ای باشد برای یادآوری روز خبرنگار ... و یادی کنیم از یکی از باسابقه‌ترین روزنامه‌نگاران و فعال‌ترین خبرنگاران که چند مدتی است حال و روز چندان خوشی ندارد و در بستر بیماری به سر می‌برد.

او نادر دارستانی، سردبیر هفته نامه سراسری نقدحال است.

دارستانی که سابقه‌ای بیش از 20 ساله در عرصه رسانه‌های استان و کشور دارد، کار خود را در عرصه روزنامه‌نگاری با هفته نامه شهروند و روزنامه سراسری همشهری آغاز کرده و در ادامه با مشارکت جمعی از فعالان رسانه‌ای استان اقدام به تاسیس روزنامه آوای غرب کرده است.

این روزنامه نگار پیشکسوت کرمانشاهی، در سال 1379 به عنوان سردبیر روزنامه بیستون به فعالیت رسانه‌ای خود ادامه می‌دهد و تا سال 1384 در این روزنامه، دوران باشکوهی را در عرصه رسانه‌ای استان رقم می‌زند.

این روزنامه نگار و ورزشکار باسابقه کرمانشاهی سپس به مدت دو سال در هفته نامه نقدحال به عنوان سردبیر فعالیت‌ خود را ادامه می‌دهد، اما پس از آن بنا به اقتضای کار و شرایط زندگی به تهران و سپس کیش عزیمت کرده و مدتی از دنیای رسانه دور می‌ماند تا اینکه در سال 1389 سردبیری ماهنامه حیات ورزش، نخستین نشریه تخصصی ورزشی در استان کرمانشاه را بر عهده می‌گیرد.

دارستانی در ادامه بار دیگر سردبیری هفته نامه سراسری نقدحال را بر عهده گرفته و با دریافت چندین جایزه مختلف از جشنواره‌های گوناگون استانی و کشوری توسط این هفته نامه، باز هم در عرصه رسانه‌ای استان و کشور خوش می‌درخشد.

این روزنامه نگار پیشکسوت کرمانشاهی که ورزشی نویس با سابقه نیز هست، سوابق درخشانی در دنیای ورزش در استان کرمانشاه دارد که از جمله آنها می‌توان به سرپرستی تیم تنیس روی میز سایپا در لیگ برتر اشاره کرد.

اما ماجرا از آن قرار است که دارستانی، مدتی است به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است که برای اطلاع یافتن از وضعیت او به گفت و گویی با منصور قاسمی، سرپرست هفته نامه نقد حال در تهران پرداخته‌ایم.

قاسمی با اشاره به بستری بودن این روزنامه نگار پیشکسوت کرمانشاهی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران، اظهار کرد: دارستانی به علت بیماری آمبولی که باعث لخته شدن خون می‌شود و هم چنین عفونت ریه مدتی است که در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: گرچه وضعیت این روزنامه نگار کرمانشاهی تا پیش از این بسیار وخیم بود، اما با تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان خاتم‌الانبیاء، چند شب پیش مشکل لخته خونی که دریچه ریه او را مسدود کرده بود، برطرف شد.

سرپرست هفته نامه نقدحال در تهران، گفت: ادامه درمان در خصوص رفع عفونت که به بافت‌ها آسیب رسانده، هم چنان ادامه دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: طی این مدتی که این پیشکسوت روزنامه نگاری استان کرمانشاه در بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران بستری است، مسئولین استانی و کشوری بسیاری از وی عیادت کرده‌اند که جا دارد، از آنها تقدیر و قدردانی کنم.

به گزارش ایسنا، تنها مقصود این گزارش در آستانه روز خبرنگار این بود که مردم استان را از وضعیت یکی از با سابقه‌ترین و فعال‌ترین خبرنگاران کرمانشاهی که هم‌اکنون در بستر بیماری است، آگاه کنیم... و یادمان باشد که روز خبرنگار، روز کسانی است که تلاش می‌کنند، شما را آگاه سازند.

گزارش از: هادی نوروزی، خبرنگار ایسنا، منطقه کرمانشاه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۵-۱۶ ۱۰:۵۴

درود بر خبرنگاران