• شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ / ۲۲:۰۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92032515264
  • خبرنگار : 71184

با قرائت پیام تلویزیونی خود به عنوان رییس‌جمهور منتخب مردم

حسن روحانی: به عهدی که با مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود

حسن روحانی: به عهدی که با مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اولین پیام تلویزیونی خود به عنوان رییس‌جمهور منتخب مردم که از طریق بخش خبری 21 شبکه اول سیما پخش شد، از رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم ایران برای کمک به خلق حماسه سیاسی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اولین پیام تلویزیونی خود به عنوان رییس‌جمهور منتخب مردم که از طریق بخش خبری 21 شبکه اول سیما پخش شد، از رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم ایران برای کمک به خلق حماسه سیاسی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام که توسط حسن روحانی بصورت زنده خوانده شد، به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

خدا را شکر می‌کنم که بار دیگر خورشید عقلانیت و اعتدال را بر ایران تاباند و ندای وحدت و انسجام این ملت را در جهان طنین‌انداز کرد.

ملت سرافراز ایران

حماسه حضور و مشارکت موثر و معنادارتان در انتخابات در راه انجام وظایف دینی و ملی و در پاسخ به ندای رهبری معظم انقلاب بر شما مبارک باد. بی‌تردید پیروز این انتخابات شمایید و آگاه و آرام و امیدوار و با اعتقاد به حق و اعتماد به نظام مردم‌سالار دینی، گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی و مدیریت بر پایه اعتدال و اصلاح و تدبیر برداشتید.

شما نشان دادید که خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمی‌کند. این پیروزی، پیروزی خرد، پیروزی اعتدال، پیروزی رشد و آگاهی و پیروزی تعهد و تدین بر افراط و بداخلاقی است که از هر گوشه‌ی ایران سربلند در همه روستاها و شهرها سر برآورد و ایران و ایرانیان را یک بار دیگر در همه جای جهان سرفراز کرد. این پیروزی افتخارآفرین را به یکایک شما ملت بزرگوار و شریف از مرد و زن، پیر و جوان در داخل و خارج کشور و همه اقوام و پیروان ادیان و مذاهب تبریک و سپاس می‌گویم.

یاد امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی می‌دارم.

سپاس ویژه این فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزانی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز و استادان فرهیخته کشور باد که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند و بی‌شک نقش امیدآفرین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی که از چهره‌های درخشان نظام در این خیزش خروش بودند شایسته قدرشناسی است. همچنین تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات در شورای محترم نگهبان، قوای سه‌گانه نظام، وزارت کشور، ستادهای اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و انتظامی را ارج می‌نهم و سپاس می‌گویم.

ملت ایران من به عهدی که با شما مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود و با اتکا به دعای خیر و استمرار حضور و حمایت شما تا پایان این راه پرافتخار از پای نخواهم نشست.

بی‌گمان این حضور عزتمند در صحنه سیاسی، پیام‌آور آرامش و ثبات و امید در عرصه اقتصاد نیز خواهد بود و چشمه خروشان همت کارگران، کشاورزان و کارآفرینان، موج حرکت و برکت را در تولید و اشتغال به راه خواهد انداخت.

اینک در آستانه این مرحله جدید، فرصت تازه پدید آمده است که در صحنه بین‌المللی نیز آنان که مردم‌سالاری و آیین تعامل و گفت‌وگوی آزاد و حق جویانه را به راستی پاس می‌دارند با دیدن این حماسه عظیم مردمی با زبان احترام و انصاف و پذیرش حقوق جمهوری اسلامی ایران با این ملت بزرگ سخن بگویند تا پاسخ مناسب نیز بشنوند و با تلاش برای گسترش مناسبات بر پایه منافع متقابل صلح، امنیت و توسعه را در منطقه و جهان اعتلا بخشند.

باور کنیم که با همت مردم فصل جدید همدلی آغاز شده است. بار دیگر به توان این ملت شگفتی آفرین ایمان بیاوریم و به مدد همه فرزانگان و شایستگان خدمت به این مردم وفادار را سامانی نو بخشیم. من در این راه دست همه اعتدال‌گرایان، اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان را به گرمی می‌فشارم و از همه کسانی که این بنده کوچک را شایسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاری در ادامه راه دارم و از دیگر نامزدهای محترم که با حضور و رقابت خویش به خلق حماسه سیاسی و شفافیت دیدگاه‌ها کمک کردند تشکر می‌کنم و مساعدت آن‌ها را در راه خدمت به ملت انتظار دارم.

امیدوارم همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای داده‌اند نیز این بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران می‌دانم و از خدای بزرگ برای دولت تدبیر و امید توفیق خدمت و برای ایران عزیز، آرزوی سربلندی و برای ملت ایران بهروزی را خواستارم.

موفق و پیروز باشید

حسن روحانی»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۵ ۲۲:۱۸

دورد بر روحاني

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۵ ۲۲:۲۱

اميدوارم عارف رو معاون اولتون بکنيدو اميدوارم ايشون اين مسئله رو بپذيرند. من ميخواستم به دکتر عارف راي بدم و وقتي ايشون انصراف داد ديگه نمي خواستم تو انتخابات شرکت کنم ولي به احترام ايشون شرکت کردم و به شما راي دادم.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۵ ۲۲:۲۸

درود بر خاتمي و هاشمي و روحاني عزيز! بدون شک ملت بزرگ ايران با اين پيروزي بزرگ فصلي جديد در راه بزرگي خود برداشتند. با رييس جمهور جديدمان عهد مي بنديم که دوشادوش او بر همت خود بيفزاييم و راه اعتلاي وطن را مجدانه پي بگيريم. دست در دست هم زنيم به مهر...ميهن خويش را کنيم آباد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۵ ۲۲:۲۹

يا اقتدار پيش برو.... ما پشتتيم...

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۱:۱۱

اميدوارم اين مملکتو بتوني نجات بدي آقاي روحاني ... تبريک

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۱:۲۰

ما خيلي زحمت کشيديم خيلي زجر ديديم خيلي‌ها رو از دست داديم و خيلي صبر کرديم و حال نتيجه صبرمان را ديديم ... از شما مي‌خواهم با درايت و عقلانيت و تعهد، ايران را به آنچه شايسته است نزديک کنيد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۱:۲۲

جالبه هنوزم کساني هستند که باز منفي ميزنن!! از رو نميرن؟؟ از اين جملات آقاي روحاني عقلاني‌تر چي ميخواين؟ الان بايد از رئيس جمهور پيروي کنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۱:۲۸

درود بر شرفت انرژي بياد طرفت

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۱:۴۶

قريب به اتفاق اين آرا، آراي اصلاح طلبي بود و بايد 14 ميليون راي افرادي كه شركت نكردند را هم به آراي طرفداران اصلاحات و تغييرات روند اداره كشور در چارچوب جمهوري اسلامي به اين 18 ميليون اضافه كنيد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۲:۰۲

سيد حسن خميني + سيد محمد خاتمي + شيخ روحاني

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۳:۴۶

حالا هاشمي مظلوم‌تر از امام حسين (ع) شده است!!!! با آمدن روحاني به ظهور نزديکتر شديم ...

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۵:۳۷

روحاني مظهر شکوه ايران خواهد شد ... انشاالله معاون اول عارف را برگزنيد. درود بر دولت تدبير...

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۷:۰۸

حضور دكتر روحاني يعني دميدن روحي تازه و سرشار از اميد در جسم ملت ايران. خوش آمدي قهرمان ...

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۸:۰۶

انتخاب آقاي روحاني را به عنوان رئيس جمهور تبريک ميگم و از همه مسئولان خواهش مي کنم که با ايشان نهايت همکاري را داشته باشند چرا که موفقيت ايشان موفقيت مردم ايران و نظام اسلامي است

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۸:۳۷

درود بر مردم ايران، درود بر شعور مردم اين سرزمين که با راي خود با متانت خواستار تغيير و تحول شدند به اميد ياري ايزد منان

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۸:۴۴

ملت کار خودشو کرد. حالا ببينيم شما چه ميکنين آقاي روحاني

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۸:۴۵

از همين متن پيام مشخصه که چقدر انسان متفکريه. واقعا همه چيز رو زيبا و به درستي توي پيامش درج کرده. براي آقاي روحاني و ايران عزيزمون آرزوي موفقيت دارم :)

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۹:۰۸

من به قاليباف راي دادم ولي الان يه جورايي احساس سرشکستگي و حماقت مي‌کنم و با خودم مي‌گم اي کاش به روحاني راي داده بودم.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۹:۲۵

سلام و درود بر مرد راستين ايران. راستگويي و درست‌کرداري را سرلوحه کار خود قرار داد. سلام بر روحاني رئيس جمهور محبوب ايراني و ايرانيان سراسر جهان. سلام بر خاتمي بزرگوار که با بزرگ‌منشي خود بار ديگر اتحاد را به اين ملت باز گرداند و سلام و درود بيکران بر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني که با صبوري خود اين ملت بزرگ را هدايت نمود و سلام و درود بر تمامي کساني که دلشان براي ايران و ايرانيان مي‌تپد و درود بر شما که دگربار ايراني بودن خود را به همه جهانيان به اثبات رسانديد. از همه شما متشکرم.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۹:۲۹

خدا کنه ايشون هم ساده‌زيستي آقاي احمدي‌نژاد و خصوصيات مثبت ايشون رو داشته باشن. اميدوارم از راي دادن به آقاي روحاني پشيمون نشيم. با آرزوي موفقيت براي ملت فهيم ايران.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۹:۲۹

اميدوارم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۹:۳۸

سلام بر ملت غيور و حماسه آفرين ايران درود بر اصلاحات هميشه پيروز و قهرمان ، درود بر هاشمي ، درود بر خاتمي و درود بر روحاني ، واينک اي رييس جمهور قهرمان از شما انتظار داريم که به وعده‌هاي خويش جامه عمل پوشانده و از همه ظرفيتها در راستاي اعتلاي ايران عزيز‌تر از جان بکوشيد. من پيشنهاد ميکنم از دکتر عارف ايثارگر در پست معاون اولي، از دکتر محسن رضايي در پست وزارت اقتصاد، از دکتر ولايتي در پست وزارت امور خارجه و از سرور گرامي سيد محمد خاتمي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي استفاده نماييد. موفق و پيروز باشيد و در راستاي اقتدار ملت بزرگ ايران بکوشيد.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۹:۴۱

اميدوارم به قول‌ها و شعارهايي كه داديد پايبند باشيد آقاي روحاني

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۹:۵۱

درود بر تو........ فقط استاد ما رو فراموش نکنيد... عارف از خودگذشتگي کرد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۱۰:۰۵

درود بر ملت ايران و درود بر حسن روحاني.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۱۰:۰۹

آقاي روحاني راي به شما درحقيقت راي به خاتمي بود. پيشنهاد ميکنم آقاي خاتمي را بعنوان وزير امور خارجه انتخاب بفرمائيد که بهترين فرد براي اين سمت هستند. به اميد روزهايي شاد براي همه ايرانيان

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۱۰:۰۹

دوستت داريم آقاي روحاني

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۱۰:۳۱

جناب آقاي حسن روحاني واقعا لياقت رئيس جمهور شدن را داشت

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۱۰:۳۹

موفق باشيد

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۱۰:۵۱

ضمن تبريک جناب آقاي روحاني لطفا يک سايت يا يک وبلاگ آزاد ايجاد کنيد تا مردم آزادانه نظرات و انتقادات و پيشنهاداتشون رو به شما اعلام کنند و نفراتي برگزيده که آنها رو آناليز و بررسي کرده و به اطلاع شما برسانند.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۱۳:۴۹

سلام و عرض ادب آيا جناب آقاي روحاني مي دانند كه چه كساني طرفدار اويند يا نمي داند؟ اگر مي داند كه واي به حال ما و اين كشور اگر نمي داند كه بازم واي به حال ما

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۱۷:۲۱

ملت شريف وبزرگوار کردستان يکصدا به جناب دکتر روحاني راي دادند درود برشرف روحاني آگاه