• جمعه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 92020603613

ضمن تولید فیلم‌ و CDهای آموزشی برای چهار پایه تحصیلی

تقویم چاپ و توزیع کتب درسی سال تحصیلی 92 - 93 اعلام شد

تقویم چاپ و توزیع کتب درسی سال تحصیلی 92 - 93 اعلام شد

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اعلام زمان چاپ و توزیع کتب درسی، از تولید بسته‌های آموزشی در قالب فیلم و CD خبرداد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اعلام زمان چاپ و توزیع کتب درسی، از تولید بسته‌های آموزشی در قالب فیلم و CD خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به روند چاپ کتب درسی برای سال تحصیلی جدید افزود: تمام کتابهای درسی مقاطع مختلف به غیر از پایه‌های دوم، سوم، ششم ابتدایی و اول راهنمایی زیر چاپ هستند و چاپ تعدادی از کتابها نیز به اتمام رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقرر شده بود پژوهشکده وزارت آموزش و پرورش کتب پایه ششم ابتدایی را ارزشیابی کند، در حال حاضر محتوای این کتابها در دست تجدید نظر و اصلاح است و از اردیبهشت ماه زیر چاپ خواهد رفت.

به گفته رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، کتابهای سوم ابتدایی و اول متوسطه نیز خردادماه زیر چاپ می‌روند.

توزیع کتب درسی از شهریور ماه در سراسر کشور

محمدیان با بیان اینکه تمام کتب درسی مقاطع تحصیلی از شهریور ماه در سراسر کشور توزیع خواهد شد، اظهار کرد: توزیع کتب درسی در تهران نیز از 15 شهریور ماه آغاز می‌شود.

تولید فیلم‌ و CDهای آموزشی برای چهار پایه تحصیلی

وی از تهیه و تدوین بسته‌های آموزشی در کنار کتابهای درسی خبرداد و افزود: برای پایه دوم و ششم ابتدایی و اول و سوم متوسطه بسته‌های آموزشی در قالب فیلم و CD توزیع خواهد شد. همچنین برخی از کتابهای گویا به تعداد تیراژ کتابها تولید و منتشر می‌شود که بخشی از این کتب مربوط به دانش آموزان نیست، بلکه برای پشتیبانی مدارس است.

معاون پژوهشی وزیر آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: عناوین کتب درسی پایه سوم ابتدایی همان عناوین سالهای قبل اما با محتوا و تالیف جدید است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۳-۱۷ ۲۰:۱۵

آیا نیازی به نوت بوک هست یاخیر