• سه‌شنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 92012005535
  • خبرنگار : 90111

داربی شهر رم برنده‌ای نداشت

داربی شهر رم برنده‌ای نداشت

جدال دو تیم همشهری رم و لاتزیو در داربی شهر رم برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

جدال دو تیم همشهری رم و لاتزیو در داربی شهر رم برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حساس‌ترین بازی هفته‌ سی و یکم رقابت‌های سری A دو تیم رم و لاتزیو در داربی شهر رم به تساوی یک بر یک رضایت دادند و امتیازات را تقسیم کردند.

در این دیدار که در ورزشگاه المپیکو و در حضور 50 هزار تماشاگر برگزار شد، این بازیکنان لاتزیو بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه شانزده توسط اندرسون هرناندز برزیلی به گل رسیدند تا دو تیم با همین تک گل به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان لاتزیو صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما هرناندز نتوانست آن را تبدیل به گل کند و اختلاف را به دو گل برساند. هشت دقیقه بعد داور این بار به نفع بازیکنان رم اعلام ضربه پنالتی کرد. فرانچسکو توتی، کاپیتان محبوب رمی‌ها پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست آن را تبدیل به گل کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 69 جوزپه بیاوا، مدافع ایتالیایی لاتزیو کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. با 10 نفره شدن فیروزه‌ای پوشان دامنه حملات جالوروسی بیشتر شد، اما بازیکنان این تیم نتوانستند از برتری نفری خود استفاده کنند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

لاتزیو با این تساوی 51 امتیازی شد و در همان رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد بسیار کم رنگ شود. اما رم با 48 امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 71 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ناپولی و میلان به ترتیب با 62 و 58 امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

هفته‌ سی و دوم این رقابت‌ها شنبه با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد که در آن پسکارا در ورزشگاه خانگی خود از سیه‌نا پذیرایی می‌کند و آتلانتا هم به مصاف فیورنتینا می‌رود.

در حساس‌ترین بازی این هفته‌ یکشنبه میلان در سن سیرو از ناپولی، تیم دوم جدول رده‌بندی پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha