• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91122013280
  • خبرنگار : 71486

موضع باشگاه استقلال نسبت به احکام کمیته انضباطی

موضع باشگاه استقلال نسبت به احکام کمیته انضباطی

باشگاه استقلال نسبت به احکام کمیته انضباطی موضع‌گیری کرد.

باشگاه استقلال نسبت به احکام کمیته انضباطی موضع‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از دیدار استقلال و تراکتورسازی از هفته 29 لیگ برتر، جام خلیج فارس احکامی را صادر کرد. بر اساس حکم این کمیته آرش برهانی، علاوه بر محرومیت ناشی از کارت قرمز داور، به مدت دو جلسه از همراهی آبی‌پوشان و حضور در مسابقات لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شد. همچنین حنیف عمران‌زاده به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه استقلال هم به خاطر رفتار هواداران منتسب به این تیم به برگزاری یک مسابقه به عنوان میزبان در لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه استقلال امروز (یکشنبه) ساعت 12 جلسه‌ای در این باشگاه درباره آرای صادر شده کمیته انضباطی برگزار کرد که نتایج آن به شرح زیر است:

1- احکام صادر شده بسیار سنگین‌تر از احکام مورد انتظار بوده است.

2- اعضای حاضر در این جلسه متفق‌القول این پرسش را دارند که چرا با وجود گذشت یک سال از دیدار استقلال و تراکتورسازی در تبریز که هواداران تراکتورسازی به سمت بازیکنان استقلال یخ و برف پرتاب کردند، هنوز تصمیمی درباره‌ی آن دیدار گرفته نشده است ولی در کمتر از 24 ساعت با وجود آن همه مشکلات انضباطی درباره این دیدار به این سرعت تصمیم‌گیری شده است.

3- اعضا اعتقاد دارند نسبت به آرش برهانی در این احکام بسیار سخت‌گیری شده است. آرش برهانی سابقه و شخصیت مشخصی در این مسایل دارد که همه حاکی از رفتار مناسب و بدون حاشیه اوست. در حالی که به نظر می‌رسد در محکومیت او به هیچ عنوان سابقه خوب نامبرده در نظر گرفته نشده است.

4- باشگاه استقلال همچنان تلاش خود را برای پیگیری این ماجرا از مراجع قانونی ادامه خواهد داد و این مساله را تمام شده نمی‌داند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۰ ۱۵:۳۶

واقعاً جای بسی تعجب است که کمیته انضباطی با این سرعت عمل نموده؟ چرا در مقابل حوادث سال گذشته تبریز هنوز خبری نیست!؟ رئیس فدراسیون که اصفهانی باشد توقع بیشتر از این نیست. با درست کردن این حواشی به فکر نتیجه گرفتن سپاهان هستند!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۰ ۱۵:۴۰

کجای این عدالت است در مقابل رفتار تماشاگران تراکتور در سال قبل، هنوز رأی صادر نشده است!؟ احتمالاً آقای حسن‌زاده در خواب زمستانی بسر می‌بردند!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۰ ۲۲:۱۰

یک احتمال وجود دارد و اینکه هنوز گزارش داور و ناظر بازی سال گذشته ورزشگاه تبریز بدست آقایان به ظاهر مسئول کمیته انضباطی نرسیده است! و یک احتمال دیگر هم هست و آن هم بدست آوردن دل رئیس(اصفهانی) فدراسیون فوتبال!؟

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۰ ۱۶:۰۱

من يه سئوال دارم؛ هر وقت از حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی پرسیدند آقا رای بازی استقلال - تراکتورسازی صادر نشده اون هم با اون کارهایی که در اون بازی انجام شد. اگه تو آزادی یخ و برف روی بازیکنان و داوران می‌انداختند و در ضمن داوران هم نمی‌توانستند از ورزشگاه بعد از 4ساعت از اتمام بازی، بیرون برند. واسه استقلال حکم کسر 10 امتیاز و کل بازیهای لیگ بعد بدون تماشاگر می‌دادند. همه چی فوتبال ما شده این. از هرچی سرداره می‌ترسند! همین حسن‌زاده سال قبل واسه پرسپولیس حکم داد که 2 امتیاز از پرسپولیس کسر و 2 بازی بدون تماشاگر اما آیا رفتار تماشاگران پرسپولیس بدتر از رفتار تماشاگران تراکتورسازی بود؟!

avatar
۱۳۹۱-۱۲-۲۰ ۱۷:۴۱

بالاخره ما نفهميديم كميته انضباطي از سردارا مي‌ترسه يا نه؟!