• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91111509048
  • خبرنگار : 71431

آتش‌سوزی در شهرک اکباتان/ سوختگی یک پیرمرد

آتش‌سوزی در شهرک اکباتان/ سوختگی یک پیرمرد

یک واحد مسکونی در شهرک اکباتان تهران به علت واژگونی گاز پیک‌نیکی، طعمه حریق شد.

یک واحد مسکونی در شهرک اکباتان تهران به علت واژگونی گاز پیک‌نیکی، طعمه حریق شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در تشریح جزئیات این خبر گفت: سامانه 125 از طریق تماس‌های مردمی در ساعت 9:50 صبح یکشنبه از وقوع یک مورد آتش‌سوزی در یکی از واحدهای مسکونی واقع در فاز 1 شهرک اکباتان مطلع شده و پس از آن آتش‌نشانان ایستگاه‌های 34 و 98 به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی ایستگاه 59 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک واحد مسکونی حدود 140 متری در طبقه سوم یکی از مجتمع‌های پنج طبقه این شهرک دچار حریق شده و سه پیرمرد نیز در شعله‌های آتش محبوس شده‌اند.

ملکی با اشاره به خروج دو تن از افراد حاضر در ساختمان از میان شعله‌های آتش، اظهار کرد: یک پیرمرد در ساختمان محبوس شده بود که عوامل آتش‌نشانی در مرحله نخست اقدامات خود برای نجات وی را آغاز کرده و این پیرمرد را از ساختمان خارج کرده‌اند.

به گفته وی، این پیرمرد از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده بود که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌سوزی در این واحد مسکونی از اتاق خواب شروع شده و در حال سرایت به دیگر نقاط ساختمان بود، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان پس از قطع برق و گاز این واحد مسکونی عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی از سرایت آتش به دیگر واحدها جلوگیری کرده و آن را به طور کامل اطفاء کردند.

وی با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان در ساعت 10:42 روز یکشنبه به اتمام رسید، خاطرنشان کرد: علت این حادثه، واژگون‌شدن گاز پیک‌نیکی روشن و سرایت شعله‌های آتش به اطراف اعلام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha