• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 91111307452
  • خبرنگار : 71419

برترین‌های اخلاق‌ ورزش کشور معرفی شدند

برترین‌های اخلاق‌ ورزش کشور معرفی شدند

مراسم اهدای طلایه پهلوانی به برترین‌های اخلاق‌ ورزش کشور با حضور چهره‌های شاخص هنری و ورزشی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

مراسم اهدای طلایه پهلوانی به برترین‌های اخلاق‌ ورزش کشور با حضور چهره‌های شاخص هنری و ورزشی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ششمین مراسم همایش فرزندان آفتاب و تجلیل از برترین چهره‌های اخلاق‌مدار ورزش کشور با حضور محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان، داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری و لاله اسکندی، بازیگر سینما و تلویزیون برگزار شد.

مراسم با پخش سرود ملی و تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد. پخش کلیپی از دیدار ورزشکاران با بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب فضای معنوی همایش را بالا برد. پس از آن مازیار ناظمی، مجری برنامه ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به حاضران و قرائت برنامه همایش از دکتر احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان برای خواندن بیانیه هیات داوران دعوت کرد.

دکتر احمدی نیز با ایراد سخنانی محبوبیت اجتماعی در ورزش، نوع دوستی، منش پهلوانی، تقید به رعایت هنجارهای ایرانی و اسلامی و برخورداری از غیرت و حمیت در تیم های ملی و تحصیلات را مهمترین معیار برای انتخاب چهره‌های برتر اخلاق مدار در ورزش عنوان کرد.

مراسم تجلیل از برترین‌های اخلاق‌ ورزش کشور

سخنرانی امیررضا خادم، دبیر همایش و پخش کلیپی از جهان پهلوان تختی بخش دیگری از این برنامه بود. سرانجام نوبت به معرفی برترین روسای فدراسیون ها و مدیران کل ورزش کشور رسید. در میان کاندیدا خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و حق شناس مدیر کل ورزش قزوین برگزیده شدند.

در ادامه مراسم دکتر عباسی، وزیر ورزش و جوانان به ایراد سخنرانی پرداخت و روحیه پهلوانی و رعایت اخلاق جوانمردی را عامل ماندگاری ورزشکار در حافظه تاریخی ملت برشمرد.

وی با اشاره به داستان پوریای ولی اظهار امیدواری کرد تا آیین جوانمردی و فتوت و اخلاق‌مداری هر روز در ورزش بیشتر شود.

پخش موسیقی زنده با اجرای نیما نکیسا، دروازه‌بان سابق تیم ملی و خواننده حال حاضر کشور بخش دیگری از این برنامه بود که با استقبال زیادی از سوی حاضران همراه شد.

در ادامه نوبت به معرفی برترین مربیان اخلاق‌مدار کشور رسید. در میان کاندیدایی چون مصطفی بهرامی، کوروش باقری، محمد بنا، رسول خادم، منصور ابراهیم زاده، میترا شعبانیان، فاطمه متقی کاشانی و شهرزاد مظفر در نهایت ابراهیم زاده و فاطمه متقی کاشانی به عنوان برترین مربیان مرد و زن انتخاب شدند و جوایز خود را از دست وزیر گرفتند.

انتخاب برترین ورزشکاران نیز بخش دیگری از این برنامه بود. جلیل باقری و زهرا نعمتی در بخش ورزشکاران جانباز و معلول انتخاب شدند و در میان سیل تشویق‌های بی امان هواداران خود طلایه پهلوانی را بالای سر بردند.

مراسم تجلیل از برترین‌های اخلاق‌ ورزش کشور

در بخش عمومی نیز در میان کاندیدایی چون قاسم رضایی، بهداد سلیمی، احسان حدادی، الهه احمدی و سولماز عباسی در نهایت حمید سوریان و الهه احمدی انتخاب شدند.

همچنین از احسان حدادی، برترین چهره اخلاق‌مدار سال گذشته نیز تقدیر به عمل آمد.

سخنرانی حجت الاسلام آقا تهرانی نیز پایان بخش این برنامه بود. وی بار دیگر بر رعایت اخلاق پهلوانی در ورزش تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha