• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91082918630
  • خبرنگار : 71420

جعفری: اگر تیم ملی نمی‌باخت دلمان از تعطیلی لیگ نمی‌سوخت!/ از آنسلمو و ویلا راضی نیستیم

جعفری: اگر تیم ملی نمی‌باخت دلمان از تعطیلی لیگ نمی‌سوخت!/ از آنسلمو و ویلا راضی نیستیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تعطیلات لیگ به تیم‌های مدعی قهرمانی ضربه می‌زند. ضمن این که اگر تیم ملی نمی‌باخت دلمان نمی‌سوخت، اما لیگ تعطیل شد و تیم ملی هم باخت!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تعطیلات لیگ به تیم‌های مدعی قهرمانی ضربه می‌زند. ضمن این که اگر تیم ملی نمی‌باخت دلمان نمی‌سوخت، اما لیگ تعطیل شد و تیم ملی هم باخت!

محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از شکست تراکتورسازی برابر فولاد، گفت: در سه بازی قبل از تعطیلات لیگ، واقعا با کیفیت بازی کردیم به گونه‌ای که فکر می‌کنم این سه بازی در بین تمام بازی‌های فصل تاکنون سرآمد هستند. به خاطر این مساله به بازیکنان، کادر فنی و فوتبال ایران تبریک می‌گویم چون همه را به این صرافت انداختند که زیبا بازی کنند. اما از تعطیلات زیاد لیگ نگرانم چون این مساله به ضرر مدعیان خواهد بود. ضمن این که اگر تیم ملی پیروز می‌شد اشکالی نداشت، اما لیگ تعطیل شد و تیم ملی هم باخت و این باعث شد که دل ما هم بسوزد!

وی ادامه داد: امسال به دلیل نزدیکی امتیاز تیم‌ها هر هفته‌ احتمال جابجایی صدر جدول وجود دارد. این هفته‌ هم ممکن بود این اتفاق رخ دهد به شرطی که ما می‌توانستیم برابر فولاد بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه‌ بگیریم. ما به این بازی بسیار خوش بین بودیم چون فولاد خوب بازی می‌کند و اصولا تراکتورسازی برابر تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند، نتیجه‌ می‌گیرد.

جعفری درباره وضعیت تونی اولیویرا هم اظهار کرد: بر خلاف آنچه گفته می‌شد، وی اصلا در طول تعطیلات ایران را ترک نکرد و تنها می‌خواهد در نیم فصل چند روز به تعطیلات برود. تونی توجه خاصی به اردوها و نحوه تمرین‌های تیم دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه درباره آخرین وضعیت دو بازیکن پرتغالی تیمش هم گفت: آنسلمو و ژائو ویلا پس از آن که در تعطیلات لیگ به کشورشان رفتند دیگر برنگشتند و دلیل این کارشان هم این بود که پول‌شان را نگرفته بودند. ما هم نه دلار داشتیم که به آنها بدهیم و نه اصلا می‌خواستیم که پولی به آنها پرداخت کنیم. ما از کیفیت کار آنها اصلا راضی نیستیم و به همین علت از مدیر برنامه‌های این دو دعوت کردیم که روز دوشنبه با هم دیداری داشته باشیم. رزومه‌ای که از این دو بازیکن به ما داده شد و حرف‌هایی که زده بودند، هیچ یک محقق نشده است.

وی در واکنش به شایعه حذف محسن فروزان از تیم و قرار گرفتنش در فهرست مازاد هم گفت: ما سه دروازه‌بان خوب داریم که در هر بازی ناچاریم دو نفرشان را در ترکیب 18 نفره قرار دهیم و در نتیجه‌ یک نفر بیرون می‌ماند. برای بازی با فولاد مهدی ثابتی و عقیل اعتمادی در ترکیب 18 نفره قرار گرفتند و فروزان بیرون ماند، اما این مساله اصلا به معنی کنار گذاشتن او از تیم نیست. اتفاقا تونی در جلسه‌ای با بازیکنان گفته بود که ما سه دروازه‌بان «فیکس» داریم.

جعفری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل قصد خرید بازیکنان جدید را دارد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: تونی فهرستی را تهیه کرده و با توجه به مسایل فنی تیم، امکان تغییرات را بررسی کرده است. البته هنوز فهرست او به دست من نرسیده، اما به نظر نمی رسد تیم ما خیلی به تغییرات نیاز داشته باشد، چون ما تیم پر مهره‌ای داریم. با این حال صبر می‌کنیم تا فهرست تونی را ببینیم و بررسی کنیم که آیا موارد مورد نظر او قابل انجام است یا خیر؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha