• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91052415456
  • منبع : وزارت امور خارجه

پيام تسليت وزير خارجه آلمان و نيكاراگوئه به مناسبت وقوع زلزله در ايران

وزير امور خارجه نيكاراگوئه در پيامي وقوع حادثه زلزله در استان‌هاي شمال غرب ايران را به دكتر علي‌اكبر صالحي، دولت و ملت ايران تسليت گفت.

وزير امور خارجه نيكاراگوئه در پيامي وقوع حادثه زلزله در استان‌هاي شمال غرب ايران را به دكتر علي‌اكبر صالحي، دولت و ملت ايران تسليت گفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ساموئل سانتوز لوپز در اين پيام آورده است: با نگراني بسيار خبر تأسف‌آور وقوع زلزله‌اي شديد در شمال غرب كشور برادر جمهوري اسلامي ايران در تاريخ 21 مرداد را كه منجر به كشته و زخمي شدن شمار بسياري از برادران و خواهران ايراني و خرابي‌هاي بسيار شد دريافت كردم.

لوپز افزود: در ارتباط با اين حادثه تأثر برانگيز از طرف مردم و دولت آشتي ملي به رياست فرمانده دانيل اورتگا ساودرا و از طرف خودم صميمانه ترين احساسات هم‌دردي و همبستگي با مصيبت‌ديدگان اين حادثه، به‌خصوص خانواده‌هاي داغ ديده را كه يك‌بار ديگر مردم ايران را در مقابل خشم طبيعت قرار داد، اعلام مي‌كنم.

اميدوارم بتوانم به‌زودي پيام هم‌دردي خود را شخصا در جريان ديدار از كشور برادر ايران كه در اواخر اين ماه براي شركت در اجلاس غيرمتعهدها در تهران انجام مي‌شود، تقديم كنم.

هم‌چنين گيدو وستروله، وزير امور خارجه آلمان در پيامي وقوع حادثه زلزله در استا‌ن‌هاي شمال غرب ايران را به دكتر علي‌اكبر صالحي، دولت و ملت ايران تسليت گفت.

وي در اين پيام آورده است: از شنيدن خبر زمين لرزه در ايران كه استان‌هاي شمال غربي كشور شما را به لرزه در آورد عميقا اندوهگين شدم. اجازه مي‌خواهم هم‌دردي عميق خويش را براي تمام كساني كه در اين ماه مقدس رمضان زندگي خويش يا يكي از نزديكان‌شان را از دست داده‌اند ابراز كرده و آرزوي سلامتي كامل كنم براي افرادي كه در اين حادثه مجروح شده‌اند.

وي اطمينان داد كه آلمان آماده ارائه كمك به زلزله‌زدگان در اين ايام دشوار است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha