• سه‌شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 9005-16764

در پي بورسي شدن بانك پاسارگاد؛ مديرعامل بانك: اگردر قيمت سهم دخالت نمي كرديم، پاسارگاد بالاي300 تومان بازگشايي مي‌شد

در پي بورسي شدن بانك پاسارگاد؛ 
مديرعامل بانك:
اگردر قيمت سهم دخالت نمي كرديم، پاسارگاد بالاي300 تومان بازگشايي مي‌شد

مديرعامل بانك پاسارگاد با بيان اينكه سهام در بازار سرمايه‌ بايد طوري مديريت شود كه خريداران و فروشندگان از آن منتفع شوند،اعلام كرد كه قيمت سهم را كنترل كرديم.

مجيد قاسمي ـ مدير عامل بانك پاسارگاد ـ كه در جريان عرضه اين سهم در تالار شيشه اي حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به كشف قيمت سهام بانك پاسارگاد اشاره كرد و گفت: سعي كرديم كه اين سهم با قيمت پايين‌تري بازگشايي شود، زيرا اعتقاد ما اين است كه قيمت بالا براي اين سهم در نظر گرفته نشود.

وي افزود: اگر در قيمت سهم دخالت نكرده بوديم، سهم بالاي300 تومان بازگشايي مي‌شد، لذا با اجازه سهامداران براي عرضه‌ي مابقي سهم، سعي شد تا قيمت طوري مديريت شود كه منطقي باشد و همه خريداران و فروشندگان از آن سود ببرند.

مدير عامل بانك پاسارگاد اضافه كرد: لذا ترجيح داديم به جاي اين‌كه سهم با قيمت بيش از 300 تومان بازگشايي شود و با عرضه‌ هاي بعدي كاهش پيدا كند و عده‌اي ضرر كنند، سعي كرديم كه افزايش قيمت را كنترل كنيم.

وي معتقد است كه سهام در بازار سرمايه‌ طوري مديريت شود كه خريداران و فروشندگان منتفع شوند و تا جايي كه از دست ما بر بيايد، اين هدف را پيگيري مي‌كنيم، لذا افزايش قيمت سهم را متوقف كرديم.

قاسمي با بيان اين‌كه در حال حاضر 74 ميليون صف خريد براي اين سهم وجود دارد، خاطر نشان كرد: نمي‌توان رشد قيمت سهم را پيش‌بيني كرد، ولي بازار از اين سهم بالا استقبال كرد.

قاسمي از ورود بيمه پاسارگاد به بورس خبر داد و اعلام كرد: قرار است شركت بيمه‌ي پاسارگاد به همراه تعداد ديگري از شركت‌ها تا پايان امسال وارد بورس شود.

وي با بيان اين‌كه بانك پاسارگاد با سرمايه‌ي 27 هزار و 258 ميليارد ريال بزرگ‌ترين بانك كشور است، عنوان كرد: اميدواريم ورود اين بانك به بورس ورود مباركي باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha