• چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۸۹ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8904-16484
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

مزاحمت تلفني قتل مزاحم را رقم زد

مزاحمت‌هاي تلفني جواني براي يك خانواده در مشهد به قتل او انجاميد و متهم پرونده پس از گذشت دو ماه دستگير و به ارتكاب قتل اعتراف كرد.

به گزارش سريس حوادث خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جواني در روز نوزدهم ارديبهشت ماه سال جاري در مشهد به طرز فجيعي به قتل رسيد و كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي در جستجوي ردي از عامل يا عاملان اين جنايت و كشف راز قتل مرد جوان وارد عمل شدند.

تلاش ماموران پليس آگاهي پس از گذشت دو ماه به نتيجه رسيد و متهم پرونده شناسايي و در مخفي‌گاه وي واقع در يكي از روستاهاي اطراف مشهد دستگير شد.

جوان 31 ساله‌اي كه به عنوان متهم دستگير شده بود، در بازجويي‌هاي پليسي صراحتا لب به اعتراف گشود و گفت كه ارتكاب قتل را قبول دارم و با ضربات چاقو او را از پاي درآوردم.

متهم در بيان چگونگي ماجرا گفت كه از چندي قبل فردي ناشناس به طور مداوم با شماره تلفن منزل مسكوني‌مان تماس مي‎گرفت و اين كار او اعصابم را به هم ريخت. مدتي بود بي خيال موضوع شدم تا بلكه اين فرد كوتاه بيايد و دست از مزاحمت بردارد اما فايده‌اي نداشت و هر روز تعداد تماس‌هاي مزاحمي‌اش بيشتر مي‌شد.

وي ادامه داد: اين موضوع خيلي مرا عذاب ‌داد و به همين خاطر تصميم گرفتم فرد مزاحم را شناسايي كنم و با ترفندي كه زدم موفق شدم، او را پيدا كنم. در روز حادثه با وي قرار ملاقات گذاشتم و زماني كه با هم رو در رو شديم ديگر نتوانستم خودم را كنترل كنم و با ضربات چاقو او را مجروح كردم و از صحنه گريختم.

سرهنگ ماشاء الله صادقي، رييس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح عمليات دستگيري متهم پرونده گفت: در پي اعلام وقوع يك فقره قتل در روز نوزدهم ارديبهشت ماه سال جاري و كشف جسد توسط ماموران كلانتري گلشهر، كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي در محل حاضر شدند.

وي ادامه داد: كارآگاهان پس از انجام اقدامات لازم و انتقال جسد به پزشكي قانوني، با دستور بازپرس ويژه قتل تحقيقات در اين پرونده راآغاز كردند.

صادقي به بررسي سرنخ منجر به شناسايي عامل قتل اشاره كرد و افزود: با بررسي آخرين تماس‌هاي تلفني مقتول آشكار شد كه مقتول چندين بار با شماره تلفني تماس داشته و حتي نيم ساعت قبل از وقوع قتل نيز با شماره مذكور در تماس بوده است.

وي با اشاره به قوت گرفتن فرضيه ارتباط قتل با تماس‌هاي تلفني مقتول براي كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي گفت: مالك خط تلفن شناسايي شد و يكي از فرزندان اين خانواده كه جواني 31 ساله است به عنوان مظنون تحت تعقيب قرار گرفت اما متهم خود را از ديد ماموران مخفي كرده بود.

صادقي افزود: اقدامات وسيع اطلاعاتي و تلاش شبانه‌روزي پليس براي يافتن ردي از متهم پس از گذشت دو ماه به نتيجه رسيد و ماموران انتظامي، اين جوان متهم به قتل را كه در يكي از روستاهاي اطراف مشهد مخفي شده بود ردزني و در عملياتي غافل‌گيرانه دستگير كردند.

به گفته وي در بازرسي از مخفي‌گاه متهم به قتل، يك قبضه سلاح كمري جنگي، خشاب، سه فشنگ جنگي و يك قبضه چاقو دست ساز بسيار تيز و برنده به همراه يك دستگاه موتورسيكلت مسروقه كشف شد.

رييس پليس آگاهي خراسان رضوي بيان كرد: هم اكنون تحقيقات پليسي درباره ادعاي متهم به قتل، روشن شدن علت دقيق و چگونگي ماجرا از سوي كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي در حال پيگيري است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha