• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403031710927
  • خبرنگار : 71613

رضایت پائز از عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران با وجود شکست برابر برزیل

رضایت پائز از عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران با وجود شکست برابر برزیل

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل برزیل پرافتخارترین تیم جهان، گفت: حالا یاد گرفتیم که همه با هم مثل یک تیم باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم جهان و لیگ ملت‌ها رفت و سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد.

مائوریسیو موتا پائز بعد ناکامی شاگردان مقابل برزیل درباره این مسابقه اظهار کرد: امروز چهره بهتری از تیم ایران نشان دادیم اما در لحظات حساس هنوز هم کمی شکننده هستیم.

وی تصریح کرد: مقابل تیمی مثل برزیل نباید اشتباهی کنید، حتی اگر کوچک باشد اما از چیزی که امروز دیدم خوشحالم. خصوصا چیزهایی که مربوط به استراتژی و کارهایی که انجام دادیم تا بهتر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بازیکنان حالا متوجه شدند که چه کاری می‌خواهیم تا با هم بر اساس استراتژی پیش برویم و مثل یک تیم باشیم. همچنین سرویس‌های امروز تیم ایران خیلی بهتر بود.

وی با بیان این‌ که تیم اول یا تیم دوم نداریم و یک تیم هستیم، گفت: همه در این پروسه مهم هستند. من هم به این موضوع به عنوان تیم دوم یا تیم اول یا تیم الف، ب و پ نگاه نمی‌کنم. مثل یک تیم می‌بینم. در مجموع فکر می‌کنم امروز خیلی خوب بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۲:۰۶

به‌ امید‌ پیروزی‌ مقابل‌ ترکیه‌و‌ بلغارستان

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۳:۳۹

واقعا جای تاسف داره ،یکی نیست به پائز بگه کجای بازی ایران جای خوشحالی داره انگار والیبال ایران والیبال کشور افغانستانه که جلوی برزیل خوب بازی کرده ،بابا به فکر بازی باش ازاین بیشتر آبرومون نره بااین دوتا پاسور افتضاحی که بردی وسبک افتضاح بازی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۷:۲۳

ما باید واقع بین باشیم نه پاسور داریم نه سرویس‌های گیج کننده میزنیم نه دریافتمان خوب است همین امین که بهترین بازیکن حساب میشه یک توپ قاطع نخوابانده ۹۰درصد اسپکهای امین دریک مسیر وکلیشه ای است ابتکاری نداره مثلا معروف غفور موسوی معنوی نژاد ابتکار داشتند در روی تور پاس دادن دردفاع الان این گروه بازیکن مثل بچه دبستانی دست وپا بسته هستند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۱۸:۳۹

تعویضها جواب داد. اگر پوریا خانزادی را بطور متناوب با میلاد عوض می‌کردند و نیز مبین نصری و اسکندری را با شریفی و امین اسماعیل نژاد، هم آنها تنفسی می‌کردند و هم نیروهای جوان یک اعتماد بنفس کسب می‌کردند و روحیه بهتری به تیم می‌دادند.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۲۲:۰۴

در نظر داشته باشیم ژاپن یک دو ماه ژاپن نشد چند سال طول کشید تا بلین یک همچین غولی از آنها بسازد .الان ایران هم شرایط چند سال پیش ژاپن را دارد.باید قبول داشت که این تیم نیاز به زمان دارد.منتها با همین شرایط میبایست از آنها حمایت داشت.تا روحیه بگیرند .بدترین آفت زدن ضربه روحی به آنهاست .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۷ ۲۲:۴۲

داداش معلومه مربی بد شکست پی در پی همین حرف ها دلگرم کننده بزنه ۹۰درصد تیم ایران جاگذاشتی نه پاسور داری و نه خط حمله خو ب نسل طلایی رو گذاشتی کنار کی اسماعیل نژاد از غفور بهتر بود برداشتی