• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403023022133
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان اعلام کرد

ثبت نام‌۸۶۶۴ مادر دارای سه فرزند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد

ثبت نام‌۸۶۶۴ مادر دارای سه فرزند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام ۸ هزار و ۶۶۴ مادر دارای سه فرزند این استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خبر داد.

سعید کرمی روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست با خبرنگاران گفت: بیش از ۴۰ هزار و ۶۳۴ نفر در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بیمه شده اند که ۱۵ هزار نفر از آن ها در ۲ سال اخیر در دولت سیزدهم عضو شده اند.

وی افزود: هدف اول ایجاد این صندوق عدالت اجتماعی است، از سال ۸۶ تا ۱۴۰۰ تنها حدود ۲۳ هزار و ۲۱۳ نفر از مردم استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر عضو و بیمه بودند.

کرمی اظهارکرد: در این دولت، از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۵ هزار و ۲۳۴ نفر بیمه شدند که بی سابقه بوده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زنان دارای سه فرزند و بیشتر در این استان، در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به‌ صورت رایگان در این صندوق ثبت نام کردند و از مزایای آن بهره‌مند شدند.

کرمی تصریح کرد: بیمه زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند و یا بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم شان یکم فروردین سال ۹۶ به بعد باشد، به طور کامل رایگان است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در این زمینه استان به تناسب جمعیت رکورد خواهد زد و حدود ۹ هزار نفر ثبت نام کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تاکنون هشت هزار و ۶۶۴ نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایسنا، کرمی بیان کرد: در مجموع فرد باید سالانه در سطح کف سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سطح آخر ۱۳ میلیون تومان پرداخت کند که سهم مشارکت دولت برای تمامی سطوح ۷۰ درصد است و پنج درصد حق سهم بیمه شده از بابت یکسال و مبلغ درآمد ماهیانه مبنای وصول حق بیمه هم مد نظر خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha