• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403022518739
  • خبرنگار : 50635

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

افزایش جمعیت و حفظ جمعیت جوان باعث تقویت مولفه‌های قدرت می‌شود

افزایش جمعیت و حفظ جمعیت جوان باعث تقویت مولفه‌های قدرت می‌شود

ایسنا/هرمزگان مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: افزایش جمعیت و حفظ جمعیت جوان باعث تقویت مولفه‌های قدرت در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

نرجس بیگلری امروز (۲۵ اردیبهشت ماه) در نشستی که به مناسبت هفته ملی جمعیت با حضور فعالان این عرصه و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: افزایش جمعیت و حفظ تناسب جوانی جمعیت یکی از موارد بسیار مهم و ضروری برای توسعه کشور محسوب می‌شود.

وی، جمعیت را یکی از مولفه‌های اقتدار و قدر کشورها دانست و عنوان کرد: جمعیت فعال و جوان در تمام ارکان و امور کشور نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند به همین جهت کشورها برای تقویت مولفه‌های قدرت خود، افزایش نرخ رشد جمعیت با تمرکز بر حفظ جوانی جمعیت را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اهمیت نقش رسانه در تحقق اهداف پیرامونی افزایش نرخ رشد جمعیت، بیان کرد: رسانه می‌تواند جهان بینی جدیدی را برای مردم ترسیم کند؛ اما در این میان ظهور و بروز شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی باعث تضعیف جایگاه رسانه‌های رسمی شده است.

بیگلری، با بیان این نکته که رسانه‌ها باید گفتمانی از جایگاه و ارزش جمعیت در ابعاد دینی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارائه کنند، خاطرنشان کرد: اینکه افزایش جمعیت می‌تواند باعث بهبود شرایط زندگی و رفاه نسبی نسل‌های آینده شود باید از طریق رسانه‌ها و افراد صاحب تریبون به طبقات مختلف جامعه ارائه شود.

وی با اشاره به لزوم پایش و رصد اجتماعی در راستای شناسایی جامعه هدف، اظهار کرد: برای اینکه بتوان متناسب با هر جامعه هدف و قشر برنامه‌ریزی لازم را برای تحقق اهداف انجام داد باید در ابتدا مخاطبان خود را رصد و تحلیل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha