• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022417698
  • خبرنگار : 71468

پاکدامن: رفتار" کریستین بائو" در گرند پری سئول غیرحرفه‌ای بود

پاکدامن: رفتار" کریستین بائو" در گرند پری سئول غیرحرفه‌ای بود

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: کریستین بائو در گرندپری سئول همکاری خوبی با من نداشت و رفتار غیرحرفه‌ای انجام داد.

علی پاکدامن در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی صعود به رنکینگ سه جهان که برای اولین بار در شمشیربازی اتفاق افتاد، بیان کرد: اتفاق بزرگی برای من و شمشیربازی ایران بود که اولین بار در رنکینگ سه جهان قرار گرفتم. این رنکینگ با حضور در یک یا دو مسابقه به دست نیامد.  ۱۰ مسابقه را در یک سال پشت سر گذاشتم و هر روز تمرین کردم و دوری از خانواده را تحمل کردم و سختی کشیدم.

پاکدامن در مورد اینکه ارتقای رنکینگ جهانی تا چه اندازه در المپیک به او کمک می‌کند؟ گفت: در المپیک رنکینگ می‌تواند کمک کند اما همه کسانی که حضور دارند بازیکنان خوبی هستند. در شمشیربازی دنیا رقابت واقعا نزدیک است. ۵۰ - ۶۰ شمشیرباز خیلی خوب حضور دارند.  البته از الان صحبت در مورد المپیک زود است چون جام جهانی مادرید و قهرمانی آسیا را در پیش داریم.

در گرندپری سئول مربی نداشتیم

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که در گرندپری سئول بدون مربی بازی کردند و نبود مربی در لحظات حساس مسابقه تا چه اندازه روی عملکرد او به عنوان بازیکن تاثیرگذار است؟ تصریح کرد: در گرندپری سئول مربی نداشتم. محمد فتوحی و فرزاد باهر کنار من بودند و محمد رهبری از روی سکو من را حمایت می‌کرد که از آنها تشکر می‌کنم. نزدیک المپیک هستیم و لازم است مربی کنار ما باشد. ارزش حضور مربی در لحظات حساس خود را نشان می‌دهد.

او افزود: من بازی را ۱۵ بر ۱۴ واگذار کردم و نمی‌خواهم این شکست را گردن کسی بیندازم. از هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم کنار من بودند. نمی خواهم بگویم اگر مربی کنارم بود حتما پیروز می‌شدم اما هر کسی نقش و تاثیر خودش را دارد.

"بائو" اصلا با من همکاری خوبی نداشت

پاکدامن در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه گفته می‌شود کریستین بائو (مربی فرانسوی که با فدراسیون ایران قرارداد دارد)  همکاری خوبی با بازیکنان ایران در گرندپری سئول نداشت و آیا انتظار این مسئله را داشتند؟ گفت: من راجع به بقیه نمی‌توانم صحبت کنم اما با خود من اصلا همکاری خوبی نداشت مخصوصا  در بازی با شمشیرباز ترکیه. او رفتارهای غیرحرفه‌ای انجام داد که نمی‌خواهم زیاد به آن بپردازم.

اردوی فرانسه خوب بود

او در مورد اردوی طولانی مدتی که در فرانسه داشتند و بازگشت به ایران نیز بیان کرد: همیشه گفته‌ام محیط تمرینی فرانسه خوب است چون تجربه آن را از قدیم داشتیم. اردوی فرانسه تا الان خوب بوده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و حریفان تمرینی خوبی داشتیم. فدراسیون زحمت کشید و ما را حمایت کرد و تشکر می‌کنم اما ما ۵۰ روز بیرون ایران بودیم و من به این شرایط عادت نداشتم. خیلی دلم می‌خواهد به ایران برگردم. برگشتن آقای فخری می‌تواند امیدبخش باشد و کمک کند روزهای بهتری را بسازیم.

دنبال بهترین عملکرد در جام جهانی مادرید هستیم

پاکدامن با اشاره به درپیش بودن جام جهانی مادرید تاکید کرد: تلاش ما همیشه بر این بوده که در انفرادی  و تیمی بهترین عملکرد را داشته باشیم و این اتفاق هم رخ داد و در انفرادی رنکینگ خوبی داریم. در تیمی هم رنکینگ یک رقمی داریم و تیم دوم آسیا هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha