• چهارشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۶:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402091410397
  • خبرنگار : 71649

بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا

پرسپولیس افتضاح بود

پرسپولیس افتضاح بود

یک پیشکسوت فوتبال درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل گفت: پرسپولیس با این بازی چگونه می‌خواهد جواب مردم را بدهد؟ این‌ها تعصب ندارند!

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از الدحیل شکست خورد و نتوانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

عباس کارگر در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از این رقابت‌ها اظهار کرد: پرسپولیس خوب شروع کرد اما بعد از گلی که خورد بازی گره خورد. الدحیل پای کار بود و موقعیت‌های خوبی خلق کرد. به نظرم پرسپولیس احساسی بازی کرد و حریف هم راحت و بی استرس بود. متاسفانه بچه‌ها از فرصت‌هایی هم که داشتند استفاده نکردند. به نظرم در اواخر بازی وقتی کار به اینجا کشیده شد باید از هر طرفی توپ را ارسال می‌کردند تا تیم به گل برسد.

ترابی انگار اسلوموشن بازی می‌کند!

او درباره خراب کردن پنالتی توسط گولسیانی گفت: اگر گولسیانی توپ را گل می‌کرد شرایط اینگونه رقم نمی‌خورد. متاسفانه گل نشد اما به نظرم فکر خوبی کردند که توپ را به او دادند. به هر حال روز خوب پرسپولیس نبود. به نظرم امید عالیشاه باید به زمین می‌رفت. ترابی چه فوتبالی بازی می‌کند؟ انگار اسلوموشن بازی می‌کند. نمی‌شود اینقدر بی غیرت بود! این‌ها تعصب ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: به خدا همسر من عصبانی شد و از خانه بیرون رفت. لطفا فکر مردم باشید. چرا با روح و روان مردم بازی کردند؟ یحیی هم نتوانست کاری بکند. یحیی در نیمه مربیان چه کاری انجام داد؟ من اعتراضم این است که عالیشاه چرا به زمین نرفت. مسعود ریگی در زمین چه کار می‌کند؟ هافبک‌ها امروز خوب نبودند. ما کلا مهاجم نداریم و حالا هافبک‌هایمان هم بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

جواب مردم را چه می‌خواهید بدهید؟

او با بیان اینکه «الدحیل با جان و دل بازی می‌کرد اما بازیکنان پرسپولیس مثل ماست، درون زمین حاضر بودند،» عنوان کرد: هواداران با هزاران مشکل بلیت بازار سیاه را تهیه می‌کنند تا تیم را حمایت کنند. ما عاشق این تیم هستیم و هیچوقت دنبال پول نبودیم. دلخوشی‌مان همین تیم است که بازی را تماشا کنیم و لذت ببریم اما متاسفانه افتضاح بازی کردند. تیم در خط حمله مشکلات زیادی دارد اما آل کثیر را از دست دادند. ما چه حرکتی برای تقویت خط حمله کردیم؟ جواب مردم را چه می‌خواهید بدهید؟ مردم فوتبال را می‌فهمند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۶:۲۱

سلام در حق تیم پیروزی ناحقی شد. امکانش نبود داور ایرانی بزارن. اگه داور ایرانی بود بدون شک تیم پیروزی قهرمان هم میشد. نمونه قهرمانی های ادوار گذشته. جدی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۲:۰۴

😂😂😂😂😂😂😂

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۶:۳۱

بقول شعر نو مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره....53 حضور 53 غروب حضور حضور و باز هم حضور .نیم قرن و 3سال حضور. .و حذوف و دیگر هیچ

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۶:۴۷

جام آسیاکارهرتیمی نیست. عشق فقط استقلال

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۶:۵۳

اتفاقا پرسپولیس قشنگ بازی کردشمابشین سرجات...زیبایی فوتبال به همینه تیمی که حمله کردولی باخت...آفرین به پرسپولیس

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۶:۵۳

دقیقا درست میگه نه تعصب دارن نه فوتبالیستی در حد پرسپولیس به جز دروازه و خط دفاعی بقیه در حد لیگ یک هستن! طوری میگن ترابی انگار کیه فوتبالیستی که بگیر نگیر داره فوتبالیست نیست ترابی سروش دانیال صادقی افتضاح هستن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۷:۵۶

اینا لطف و انتقام خداست از شما وقتی حق استقلال و خوردید و هوادلر تا صبح موند و استقلال حذف شد بعد متوجه میشیم بابت بدهی نبوده!وقتی پدیده رو وزیر ورزش آورد و این تیم و گل محمدی نابود کرد فساد فوتبال داوری همه اینا رو تو دوصحنه اینجوری از تو دماغتونیاد بیرون به امید نابووی هر چی پیروزیچیه به امید نابودی تمام فدراسیون پیروزیچی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۸:۴۱

یاشاسین ایستیقلال ...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۰:۲۰

مربیان ایرانی مرد روزهای سخت نیستند کلا از علم روز فوتبال بی بهره اند حالا شما صغری کبری بچینید این دور باطل را تاکی می خواهید ادامه دهید با شکستها روی روحیه واعصاب مردم تاثیر بد می گذارید وباختها برای خیلی عادی شده وبی تفاوتی هم همینطور

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۰:۵۱

ی خورده انصاف داشته باشید. ایتالیا قهرمان چند دوره جام جهانی و اروپا هم از جدول در جام جهانی حذف شد فرانسه هم حذف شد این چیزها طبیعیه.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۱:۴۹

با سلام. نگارنده محترم، بازیکنان پرسپولیس در بازی دیشب در مقابل تیم فوتبال الدحیل قطر، به جز جناب بیرانوند، در حد بازیکن لیگ 3 فوتبال ایران هم نبودند! البته آقایان رفیعی ، ترابی ،گولسیانی و حسین کنعانی زادگان و دانیال اسماعیلی فر، مستوجب کسر قرارداد هستند. نکته ای بسیار مهم در تیم جناب گل محمدی مشهود است! ضعف جسمانی بازیکنان و اسیب دیدگی متعدد بازیکنان که علت اصلی ان می تواند جواب ندادن برنامه تیم بدن سازی باشد. و تعهد نداشتن بعضی از بازیکنان به ورزش حرفه ای باشد! که جناب گل محمدی باید پاسخگو باشد. نگارنده گرامی، ضعف و کمبودها در تیم پرسپولیس، کم و بیش گفته شد. حالا باید حسن های تیم فوتبال الدحیل قطر را هم گفت. مگر زیر ساخت های فوتبالی ای که در کشور قطر ساخته شده است در ایران هم هست؟! مگر باشگاه های قطر برای گرفتن بازیکن مشکل قرار داد دارند! در کشور ما حتی زمین تمرین برای بازیکنان تیم ملی نیست! چه رسد به باشگاه ها! نگارنده عزیز، گیریم که اقا یحیی را عوض کردند، چه کسی را جایگزین کنند؟! تنها جایگزین می تواند مربی درجه یک خارجی باشد که پولش نیست! از ان گذشته مشخص هم نیست جواب بدهد یا اینکه چند سال باید صبر کرد تا جواب بدهد! در نتیجه باید از جناب گل محمدی حمایت و نقدها ادامه داشته باشد تا مشکلات مرتفع گردد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۲:۰۰

حقیقتا افتضاح بود پسر 10 ساله من تا آخر شب گریه کرد لعنت بر آنهایی که تیم را به این روز انداختند و لعنت بر آنانی که نمی فهمند و دستور می دهند مربی داخلی باشه والیبال را هم به گند کشیدند و همینطور تیم ملی رو ...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۲:۰۵

اینقدر فوتبال را جدی نگیرید. سکته میکنید. ارزش نداره

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۷:۱۱

تو خوبی!!! آقای مارادونا فوتبال یه طرفش برده و یه طرفش باخته. تویی که با این سنت اینجور جو گیر میشی و دری وری میگی چه انتظاری از یه نوجوان میشه داشت. اگه وجدان داشته باشی و فقط امکانات رقبا رو با امکانات پرسپولیس مقایسه کنی می فهمی که تا همین جاش هم پرسپولیس شاهکار کرده.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۶ ۱۵:۳۴

قرمزیا هنوز نمی دونن آسیا دیگه لیگ برتر نیست