• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402080503641
  • خبرنگار : 71575

کارشناسی داوری دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

کارشناسی داوری دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

حیدر سلیمانی معتقد است مهدوی اشتباه تاثیرگذاری را در دیدار استقلال و آلومینیوم اراک داشته است.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت مهدوی در دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان همراه شد، اظهار کرد: مهدوی قضاوت بدی در این بازی نداشت اما به هر حال اشتباه تاثیرگذاری را در گرفتن پنالتی استقلال در نیمه نخست داشت و به همین دلیل نمی‌توانیم بگوییم او این دیدار را خوب قضاوت کرده است.

ویدیو/ کارشناسی داوری دیدار استقلال و آلومینیوم

خلاصه بازی استقلال یک - آلومینیوم اراک صفر

وی درباره صحنه‌های مهم این دیدار گفت: در نیمه نخست، مدافع آلومینیوم پشت پای مهرداد محمدی را در محوطه جریمه می‌زند و روی مهاجم استقلال خطا انجام می‌دهد اما داور این صحنه را ندید و به اشتباه به جای اعلام پنالتی، ادامه بازی تشخیص داد. در اوایل نیمه دوم، آرمین سهرابیان در میانه میدان به شکل اسپک توپ را می‌زند و مانع از ایجاد موقعیت می‌شود که داور باید به او کارت زرد نشان می‌داد اما متاسفانه مهدوی این کار را نکرد.

سلیمانی درباره اخراج مرادمند عنوان کرد: در دقیقه ۸۰ درگیری صورت می‌گیرد که مهدوی به خوبی این درگیری را مدیریت می‌کند و بعد از پایان قائله به چهار بازیکن کارت زرد می‌دهد که محمدحسین مرادمند یکی از آن‌ها است. این کارت زرد درست بود و مدافع استقلال دو دقیقه بعد با بی‌احتیاطی با دست به صورت مرتضی تبریزی می‌زند که داور با تصمیمی درست به او کارت زرد دوم را می‌دهد و او را از زمین مسابقه اخراج می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۵ ۲۱:۳۱

خداپشت‌استقلال‌بودوازحق‌میلیونهاهواداردفاع‌کرد!وگرنه‌داوروزمین‌وزمان‌همه‌دست‌به‌دست‌هم‌داده‌بودن‌‌تاازستقلال‌امتیازبگیرن!آخه‌کجای‌فوتبال‌ایران‌دیدین‌که‌داوری‌۱۲دقیقه‌وقت‌اضافه‌بگیره؟🤔🤔🤔

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۵ ۲۱:۴۶

اخه اینم شد کارشناس که به شیرجه بازیکن میگن پنالتی و اخراج صد درصد رمصانی دقیقه ده اشاره نمیکنه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۵ ۲۲:۰۴

خوشحالم ازاینکه بازی رابردیم درشبی که داورتمام تلاش خودراکردتامانع برداستقلال بشه.اول پنالتی استقلال رانگرفت.بعد بازیکن مارااخراج کردودرآخرهم وقت اضافه شش دقیقه ای راچهارده دقیقه طول دادتاشایدآلومینیم به گل برسه.انگاربهش دستوردادهدبودن تازمانیکه آلومینیم گل نزده بازی راتمام نکنه.که البته تیرشون به سنگ خورد