• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402070301710
  • خبرنگار : 50039

فرماندار گرگان عنوان کرد:

نظارت بر روند جبران خسارات حادثه سامانه آفندی در گرگان

نظارت بر روند جبران خسارات حادثه سامانه آفندی در گرگان

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه مراحل ترمیم و مرمت خسارات حادثه سامانه آفندی که مدتی پیش در گرگان رخ داد با سرعت در حال انجام است، گفت: دستگاه‌های مربوطه از همان لحظات نخست وقوع حادثه پای کار بودند.

اسماعیل نادری ظهر دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت جبران خسارت حادثه سامانه آفندی گرگان را تشریح و اظهار کرد: در پی وارد شدن خسارت به برخی ساختمان‌های شهر گرگان در پی وقوع حادثه سامانه آفندی هفته گذشته، نماینده بیمه کوثر کشور و «سیدمحمدرضا سیدالنگی» شهردار گرگان، از ساختمان‌های آسیب دیده بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در جریان این بازدید، روند مرمت ساختمان ۳۰۳ واقع در شهرک رودکی و برخی ساختمان‌های بلوار استاندارد که خسارات جزئی دیده بودند جهت برآورد هزینه و روند مرمت ساختمان بررسی شد، ادامه داد: روند تعمیر و ترمیم مشکل گاز ساختمان امروز «دوشنبه ۳ مهرماه» به پایان می‌رسد و تعمیر آسانسور نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد.

فرماندار گرگان با تأکید بر اینکه تمامی خسارات، توسط بیمه کوثر به نمایندگی وزارت دفاع پرداخت خواهد شد، افزود: دستگاه‌های مربوطه از همان لحظات نخست وقوع حادثه پای کار بودند.

نظارت بر روند جبران خسارات حادثه سامانه آفندی در گرگان

گفتنی است، همان روز حادثه، اقدامات ترمیم خسارات از قبیل تعویض شیشه برخی منازل، مغازه‌ها و خودروها و پاکسازی محیط در دستور کار قرار گرفت و با توجه به زمانبر بودن پروژه، مابقی مراحل در دست اقدام است.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده، به منظور تسهیل در ارائه خدمات از امروز نیز از سوی فرمانداری یک نفر مأمور به بررسی چگونگی ترمیم خسارت‌ها شده و گزارش‌های حاصله از میزان پیشرفت کار روزانه به اطلاع فرماندار خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، «رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع در برنامه زنده تلویزیونی در خصوص حادثه انفجار هفته گذشته در گرگان توضیح داد: در فرآیند آزمایش تحقیقاتی سامانه‌های آفندی و پهپادی که در منطقه کویری انجام می‌شود و این موضوع سابقه نیز دارد یکی از سامانه‌ها که در فرآیند آزمون و تحقیقات بوده دچار نقص فنی شده و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی می‌شود و قطعاتی از این سامانه متلاشی و در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرده و فرود می‌آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha