• شنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060402175
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

۲۳ کارگاه تولیدی در بروجرد به چرخه تولید بازگشته‌اند

۲۳ کارگاه تولیدی در بروجرد به چرخه تولید بازگشته‌اند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۲۳ کارگاه تولیدی در بروجرد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مسلم مرادی امروز چهارم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرستان بروجرد اقدامات بسیاری در زمینه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه دولت با تحویل قیر رایگان اقدامات خوبی برای آسفالت معابر و راه‌های روستایی انجام داده است، تصریح کرد: اعتبارات امسال با ۲۱۰ میلیارد ریال تعیین شده و با افزایش ۸۰ درصدی پیگیری و جذب می‌شود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ۶۰۰ پرونده تعزیراتی برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده و تاکنون ۳۰ مشاور املاک متخلف پلمب شده است.

مرادی با بیان اینکه بخش اعظم مشکلات آرد و نان با پیگیری‌های لازم رفع شد، افزود: فاز اول نصب دوربین‌های کنترل ترافیک هوشمند با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در حوزه برق مشکلی وجود نداشته و امروز یک امنیت پایدار در این بخش در سطح شهرستان برقرار است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: ۲۳ کارگاه تولیدی به چرخه تولید بازگشتند و امروز در کارخانه‌های سنگ‌بری و آجرپزی نیاز به کارگر داریم.

مرادی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دولت سرعت بخشیدن به رونق کسب‌وکارها است، اظهار کرد: از مهمترین مشکلات شهرستان بروجرد دوری از اختلافات است و باید همه کمک کنند تا امیدوارانه کار کنیم.

وی ادامه داد: در طرح جوانی جمعیت ۱۷۳ خانواده زمین رایگان دریافت کردند و سومین شهرستان کشور در این طرح هستیم.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: ۱۰۷ طرح اقتصادی، عمرانی، صنعتی خدماتی و کشاورزی با پنج هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار و ۳۹۴ اشتغال‌زایی مستقیم و ۲ هزار و ۲۱۲ اشتغال‌زایی غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: در این هفته پنج روستا گازرسانی و تقریباً هیچ روستایی بدون گاز شهری در شهرستان نخواهیم داشت و در حوزه آب شرب و کشاورزی و صنعتی مشکلاتی وجود دارد که مردم را باید در این حوزه با خودمان همراه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha