• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402052516404
  • خبرنگار : 71576

انتقاد حسین‌زاده از هم‌تیمی‌هایش در تراکتور: یک‌سری بعد از باخت می‌خندند!

انتقاد حسین‌زاده از هم‌تیمی‌هایش در تراکتور: یک‌سری بعد از باخت می‌خندند!

مهاجم تراکتور گفت: برای برخی مهم نیست که این تیم می‌بازد و باید با تمرکز بازی کنند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم تیم فوتبال تراکتور بعد از باخت یک بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس گفت: سوار بازی بودیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم، تیم بزرگ پرسپولیس هم موقعیت‌هایی داشت ولی موقعیت‌های ما بیشتر بود. متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و دلم برای این هواداران می‌سوزد. به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و از این موضوع ناراحت هستم. برای خیلی‌ها انگار مهم نیست این تیم می‌بازد، فقط می‌آیند، بازی می‌کنند و می‌روند.

او ادامه داد: درباره خودم هم صحبت می‌کنم. یک عده‌ای تمرکز ندارند که این موضوع باعث از بین رفتن زحمات بقیه نفرات تیم‌ می‌شود. امکاناتی که اینجا می‌بینم در برخی تیم‌های اروپایی هم نیست. متاسفانه برخی‌ فقط می‌آیند و و بازی می‌کنند و وقتی هم می‌بازیم، خیلی خوشحال و خندان می‌روند. آدم دلش می‌سوزد.

ببینید

حسین‌زاده تاکید کرد: ما می‌گوییم قهرمان می‌شویم اما قهرمانی اینگونه به دست نمی‌آید، باید بیشتر از این‌ها تلاش کرد و به فکر تیم بود. بازی‌ها بزرگ و کوچک ندارند و باید با همه توان در همه بازی‌ها شرکت کرد. من از خودم شروع می‌کنم، باید با تلاش زیاد کار کنیم و اینکه دو نفر خوب باشند و دو، سه نفر برایشان مهم نباشد تیم چه نتیجه‌ای می‌گیرد، کاری از پیش نمی‌رود.

آدم دلش می‌سوزد برخی‌ها بی‌تفاوت هستند

مهاجم جوان تراکتور در ادامه انتقادهایش از برخی بازیکنان این تیم گفت: واقعا وقتی به اینجا آمدم از امکانات تراکتور شوکه شدم. وقتی مالک تیم می‌گوید نگران نباشید و فقط به فکر بردن باشید، آدم دلش می‌سوزد که برخی‌ها بی‌تفاوت کار می‌کنند. من امروز اینگونه احساس کردم که برخی بی‌تفاوت هستند، اما فعلا راه زیادی داریم و پتانسیل این تیم بسیار بالا است. با تلاش زیاد باید به فکر پیشرفت باشیم.

او در پاسخ به این سوال که برای بازی در چه پستی توسط تراکتور جذب شد؟ توضیح داد: هر کجا که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم. اینجا هم گفتند مهاجم نوک باید کار کنم و گفتم مشکلی ندارم، ولی شاید کارایی تک مهاجم را نداشته باشد چون تاکنون در این پست نبوده‌ام، اما من از دستورات سرمربی پیروی می‌کنم.

پشیمان نیستم به تراکتور آمدم

حسین‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا از آمدن به تراکتور پشیمان نیست؟ تاکید کرد: من اصلا پشیمان نیستم که به تراکتور آمدم. این تیم امکانات فوق‌العاده دارد و یکی از بهترین باشگاه‌ها است. به جرات می‌گویم که خیلی از تیم‌های بزرگ ما هم چنین امکاناتی ندارند. ولی این امکانات کم‌ترین چیزی که باید داشته باشد قهرمانی است و باید برای آن تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha