• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402042717490
  • خبرنگار : 71460

پوچتینو روی نام ۵ بازیکن چلسی خط قرمز کشید

پوچتینو روی نام ۵ بازیکن چلسی خط قرمز کشید

مائوریسیو پوچتینو پنج بازیکن دیگر چلسی را نیز از برنامه‌های پیش‌فصل تیمش کنار گذاشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، چلسی فصل گذشته با بازیکنان زیادی قرارداد بست؛  تا جایی که به طور منظم بین ۳۳ تا ۴۰ بازیکن در تمرین‌های تیم اصلی حضور داشتند. چلسی در نقل و انتقالات به قدری بازیکن خرید که تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی این تیم فاش کرد که باشگاه باید رختکن را بزرگ‌تر کند چون برای گنجاندن همه بازیکنان بسیار کوچک است.

در تابستان امسال، کای هاورتز، میسون مونت، کریستین پولیسیچ، متئو کواچیچ، کالیدو کولیبالی، ادوارد مندی، روبن لوفتوس چیک، انگولو کانته و سزار آزپیلیکوئتا تاکنون از جمع نفرات چلسی جدا شده‌اند.

پوچتینو حدود دو هفته است که تمرین‌های تیمش را برای فصل جدید شروع کرده و قرار است روز پنجشنبه در ورزشگاه کنان مموریال کارولینای شمالی با تیم رکسهام اولین دیدار دوستانه‌اش‌ را برگزار کند.

حکیم زیاش، پیر امریک اوبامیانگ و روملو لوکاکو همگی مازاد بر نیاز هستند و پوچتینو اعلام کرده است این بازیکنان جایی در اردوی پیش‌فصل چلسی ندارند و باید به تیم دیگری بروند. در این بین وضعیت لوکاکو پیچیده‌تر از بقیه است. او فصل گذشته را به صورت قرضی در  اینتر گذراند اما نراتزوری دیگر علاقه‌ای به جذب دائمی او برای فصل جدید ندارد و گفته می‌شود او دو پیشنهاد جدی از الهلال عربستان و یوونتوس ایتالیا دارد.

دو بازیکن دیگر چلسی که از این تیم جدا می‌شوند، عمری هاچینسون و هاروی واله جوان هستند. همچنین شاید سانتوس برزیلی نیز جدا شده دیگر چلسی در روزهای آتی باشد. سانتوس ژانویه سال قبل با ۱۸ میلیون یورو از واسکودوگامای برزیل به چلسی پیوست. این بازیکن حتی یک بازی هم برای آبی‌پوشان لندنی به میدان نرفت؛ چرا که چلسی به صورت قرضی این بازیکن را به واسکودوگاما داد. سانتوس هفته گذشته به تمرین چلسی برگشته و قرار است که در فصل جدید برای تیم به میدان برود اما بارسلونا با مدیران چلسی برای جذب این بازیکن وارد مذاکره شده است. طبق اعلام دیلی‌میل باشگاه‌های پورتو و بنفیکا هم به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده‌اند. این در حالی است که پوچتینو دوست دارد که از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

علاوه بر بازی دوستانه رکسهام، چلسی در پیش‌فصل به مصاف برایتون، نیوکاسل، فولام و بوروسیادورتموند نیز خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha