• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402021207177
  • خبرنگار : 50404

برنامه این روزهای گالری‌های مشهد چیست؟

برنامه این روزهای گالری‌های مشهد چیست؟

ایسنا/خراسان رضوی ۴ نمایشگاه آثار هنری در این روزها در گالری‌های مشهد در حال ارائه آثار به مخاطبان است.

علاقه‌مندانی که طی روزهای آینده تصمیم به گالری‌گردی دارند، می‌توانند با مراجعه به گالری‌های رادین، هنگام، رضوان و بن‌بست از آثار هنری هنرمندان تجسمی دیدن به عمل آوردند. در ادامه به معرفی این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

روبه‌رو در گالری رادین

نمایشگاه گروهی نقاشی روبه‌رو با آثاری از فاطمه باقرزاده، یگانه بهرامی، نسرین پیرگزی، فاطمه ذوالفقاری، آزاده سیاه‌پور، زهرا شجاعی‌پور، عسل غلامی، مهلا قراری، یگانه قریب، فاطمه مالدار، ساناز ناظم، حدیثه نجمی‌نیا و علی نصرالهی از هشت اردیبهشت‌ ماه در گالری رادین، واقع در بلوار سجاد، خیابان حامد جنوبی ۱۲ آغاز شده و تا روز چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از این نمایشگاه، عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

پس از آن‌ها در گالری بن‌بست

نمایشگاه گروهی نقاشی پس از آن‌ها با آثاری از سمانه کارگر، مهناز پاکدل، راحله زارعی، نسیم رحمانی، فاطمه احمدی، محمود حاتمی، لعیا فارسی‌کیش و نیره معتمدالشریعتی از هشت اردیبهشت‌ ماه در گالری بن‌بست واقع در خیابان کلاهدوز ۱۷/۲ افتتاح شده و تا روز چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت، ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

نقطه سبز در گالری رضوان

نمایشگاه گروهی خوشنویسی نقطه سبز با آثاری از احمد قائم‌مقامی، علی‌محمد حسین‌زاده، احسان بهراد صدر، محمود رستمی، سیدحامد تفتی، علیرضا ابوالفضلی، ادما یثربی، احمد غلامی، فاطمه نوربخش، الهام سیار، سلماز دفاعی، تکتم رشیدی، ریحانه اکبری و خدیجه میرکمالی از شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ماه، در گالری رضوان واقع در خیابان کوهسنگی ۱۷ آغاز به کار کرده و تا روز پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

تیغ تیز در گالری هنگام

نمایشگاه نقاشی تیغ تیز با آثاری از محسن اسدی از روز جمعه، ۱۵ اردیبهشت، در گالری هنگام، واقع در بلوار خیام، خیابان ارشاد، بین ارشاد ۶ و هشت آغاز می‌شود و تا ۲۴ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از این نمایشگاه به جز روزهای شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha